До змісту

Ура! Нова спеціальність. Реклама та PR тепер в КПНУ

Публікація від 13 липня 2016.

 

4639

Нову спеціальність – «Реклама та зв’язки з громадськістю» – відкрито в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка.

Підготовку фахівців за цим напрямом здійснюватиме  кафедра журналістики факультету української філології та журналістики. У Хмельницькій області набір на спеціальність «Реклама та зв’язки з громадськістю» відбувається вперше.

І якщо ви прагнете працювати у сфері ЗМІ, мрієте про славу диктора, ведучого чи акули пера, то сміливо можете подавати документи як на спеціальність «Журналістика» так і на «Рекламу та PR». Приємною новиною для абітурієнтів є й те, що цей напрям має фіксовані державні місця.

Реклама та зв’язки з громадськістю :

  • Спеціальність, яка поєднує творчу складову та логічне мислення
  • Знання, що стосуються не тільки особливостей класичної реклами, а й маркетингових комунікацій
  • Поєднання креативності з виваженістю і точністю
  • Диплом, з яким не буде проблем з працевлаштуванням – із багатьох тисяч фахівців, що працюють сьогодні в українському рекламному бізнесі, професійну освіту мають лише кілька відсотків
  • Широке коло спілкування та цікаві нові знайомства
  • Унікальна освіта з універсальним діапазоном, що дає можливість випробувати себе в найрізноманітніших областях реклами – від креативу до керівництва масштабними рекламними проектами і застосовувати свої знання в суміжних сферах.

Серед професій, які згодом можуть опанувати студенти, що навчаються за напрямом «Реклама і зв’язки з громадськістю», можна виокремити:

  • креативний директор (розробка концепції реклами);
  • фахівець по роботі із засобами масової інформації (підтримання контактів з представниками засобів масової інформації);
  • менеджер зі зв’язків з громадськістю (організація та проведення спеціальних PR-заходів, акцій та ін.);
  • рекламний агент і менеджер по роботі з клієнтами (робота з клієнтами, розробка рекламної стратегії);
  • копірайтер (написання текстів чи слоганів, заснованих на розробленій стратегії проведення рекламних компаній);
  • спічрайтер та прес-секретар керівників громадських, політичних та державних установ (підбір, аналіз інформації, наданої ЗМІ);
  • керівник і фахівець підрозділів зв’язків із громадськістю органів влади всіх рівнів;
  • PR-консультант в рекламних та консалтингових агентствах,
  • іміджмейкер у сферах політики та шоу-бізнесу,
  • журналіст у ЗМІ,
  • фахівець з внутрішньокорпоративних і інших соціальних комунікацій тощо.

Сертифікати ЗНО, необхідні для вступу до університету за напрямом  «Реклама та зв’язки з громадськістю»

  1.   Українська мова та література
  2. Історія України, або іноземна мова або географія.
  3.  Творчий конкурс

Нагадуємо, що зараз триває вступна кампанія, ознайомитись з правилами прийому, переліком спеціальностей та подати електронну заяву можна на сайті приймальної комісії. 

Оксана Грушанська