До змісту

Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт

Публікація від 31 березня 2017.

29 березня 2017 року на базі Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась Підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук у 2016-2017 навчальному році у галузі «Корекційна та соціальна педагогіка».

Магістрантка факультету корекційної та соціальної педагогіки та психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Кофлюк Лілія Василівна, яка навчається за спеціальністю «Корекційна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія», посіла ІІІ місце (науковий керівник – Мілевська Олена Павлівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри логопедії та спеціальних методик).

Вітаємо Лілію Василівну і бажаємо подальших наукових здобутків!

Тема наукового дослідження Лілії Кофлюк – «Особливості формування лексико-граматичних узагальнень у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення».

Серед 15 учасників Підсумкової конференції були присутні студенти з Миколаївського національного університету імені В. Сухомлинського, Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії, Луганського національного університету імені Т.Шевченка, Ніжинського державного університету імені М. Гоголя, Львівського національного університету імені І.Франка, Харківського  національного педагогічного університету імені Г.Сковороди, Сумського державного педагогічного університету імені А.Макаренка, Харківської гуманітарно-педагогічної академії, Запорізького національного університету, Київського університету імені Б.Грінченка, Бердянського державного педагогічного університету, Уманського державного педагогічного університету імені П.Тичини.

Впродовж конференції фіналісти конкурсу мали змогу обмінятися власним науковим досвідом та поспілкуватися з провідними науковцями-членами журі, виступили з доповідями, взяли участь у їхньому обговоренні.

Жваву дискусію викликали такі доповіді: «Соціально-педагогічна профілактика комп’ютерної залежності та кібербулінгу у молодших школярів» (доповідач – Субботіна Жанна, студентка Бердянського державного педагогічного університету), «Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки дітей, що постраждали внаслідок військового конфлікту на сході України» (доповідач – Євонова Євгенія, студентка Луганського національного університету), «Система нейропсихологічної роботи з активації міжпівкульної взаємодії у молодших школярів із розладами аутистичного спектру» (доповідач – Бордюжа Катерина, студентка Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії).

Представлені на конференції доповіді свідчать про потужний дослідницький потенціал юних науковців та переконують у небайдужості студентства до соціальних та корекційних потреб сучасного суспільства.

О.П. Мілевська, кандидат педагогічних наук,

доцент кафедри логопедії та спеціальних методик