До змісту

Конкурс фантиків, екскурсії, ігри та походи: студенти факультету фізичної культури про виробничу (педагогічну) практику

Публікація від 9 жовтня 2017.

Студенти 4 курсу факультету фізичної культури Юрій Грушкевич та Артем Сосніцький підсумували проходження виробничої (педагогічної) практики. Базами практики є заклади відпочинку та оздоровлення дітей України. Цьогоріч це були позашкільний навчальний заклад «Дитячо-юнацький оздоровчий комплекс «Чайка» м. Хмельницького» та позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Дністровська чайка». Що для них було найважчим, який день запам’ятався найбільше та чому табір – це робота 24 години на добу – далі.

 

Як студенту потоваришувати із «Розбишаками» або Враження від літньої практики в оздоровчому комплексі «Чайка» Юрія Грушкевича:

Створення однієї команди

До поїздки  готувався ретельно – перечитував літературу, шукав різні варіанти рухливих ігор. Ще ми на 3 курсі в 6 семестрі вивчали предмет «Методика виховної роботи у літніх дитячих оздоровчих таборах», викладання якого забезпечували науково-педагогічні працівники кафедри теорії і методики фізичного виховання факультету фізичної культури.

Найважчим було здружити усіх дітей в перший день зміни, створити один колектив. Через їх активність і жвавість запропонував назву загону – «Розбишаки». Пізніше ця назва не мала відношення до їх поведінки, вони просто були дуже активні.

Найпамятніший день

На початку табору попередили дітей, що на завершення зміни буде «Конкурс фантиків», тому їм потрібно було щодня упродовж 3 тижнів збирати обгортки від цукерок та віддавати мені. Напередодні завершення зміни, через 3 тижні, ми населяли фантики на нитку і як результат – 27 метрів обгорток. Кому вдалося зробити найдовшу змійку з обгорток, той отримав чайку – спеціальний символ, за допомогою якого можна було придбати товари на нашій ярмарці.

Спільна мова і звязок до сьогодні

Постійно підтримував і мотивував дітей. Допомагав проявляти їх таланти. Вони дуже здружилися – й між собою, й зі мною. Досі телефонують, запитують про справи, кажуть, що наступного року хочуть потрапити до мене на зміну. Звісно, це приємно. Для мене ця практика – це досвід і відповідальність.


 Побувати у спортляндії, провести власний день моди та встановити рекорди: як встигнути все за 3 тижні табору розповідає Артем Сосніцький

Тематичні дні

Кожен день у таборі був особливий, присвячений якійсь певній темі. Дні «Моя Україна» та «День конституції» – це  розповіді про країну за допомогою пізнавальних шоу, малюнків, і навіть вироблення соняшника з тіста. «День моди» – це створення одягу з природних матеріалів, і його подальша демонстрація. «Країна Спортландія» і «Мої олімпійські ігри» – конкурси, змагання у командах, вікторини, турніри  з футболу, волейболу, настільного тенісу. Одного вечору навіть «Хеловін» проводили – розмальовували дітей.

Найяскравіші дні

Найцікавіший день – зі встановлення рекордів. Рекорди були різні: тоді один хлопець одягнув на себе близько ста речей, інший – міг похизуватися найбільшою засмагою і т.д. Був ще такий день, коли ми всі ходили у бантиках – і дирекція, і вожаті.

Коли нам дозволили проводити будь-яке свято – обрали тематику шоу «Хто зверху» (вікторина між хлопцями і дівчатами, вперше вийшло на Новому каналі – прим. ред.) – дітям дуже сподобалося.

Робота вожатого

Для мене робота вожатого – це шанс краще зрозуміти, чим живуть діти та можливість для саморозвитку. Я навчився працювати і долати труднощі. Зрозумів, що це робота на 24 години на добу: ти постійно відчуваєш відповідальність за дітей, вчишся працювати з ними, розуміти їх. Робота з дітьми – це емоційний заряд і величезна віддача.

Зазначимо, що 25 вересня 2017 р. на факультеті фізичної культури було проведено звітну конференцію по захисту результатів практики, на яких Сосніцький А. та Грушкевич Ю. виступали з доповідями, під час яких ділилися своїми враженнями, цікавими історіями та прикладами вирішення складних педагогічних ситуацій.

Діана Грушанська