До змісту

The TKT Course (Module 1) Як це було….

Публікація від 2 липня 2018.

Action, observation, reflection, convey, meaning, context, skills, focus on form, accuracy, part of speech, consolidation, extension, brainstorming, key words, expose, pick up, recall, highlight, schwa, secondary stress, word boundaries, minimal pairs, exponent, level of formality, registerі так до безкінечності …

Нам надзвичайно пощастило… Нам – це кандидатам наук, доцентам, старшим викладачам, викладачам, магістрам та магістрантам, адже упродовж останнього тижня червня ми навчалися у Анастасії Рибак, засновниці Міжнародної спільноти SARGOI, директора з навчального процесу та міжнародно-сертифікованого тренера для викладачів (Cambridge Assessment English).

Ми проходили інтенсивний курс до складання кембриджського іспиту з викладання англійської мови за допомогою тренінгового центру для викладачів від SARGOI International Community.

Module 1 міжнародно визнаного курсу The TKT Course (Teaching Knowledge Test) Language and background to language learning and teaching охоплював такі поняття як:

– термінологія опису граматичної, фонетичної та лексичної систем англійської мови, а також функцій мовлення;

– навички та вміння чотирьох видів мовної діяльності (письмо, аудіювання, читання та усне мовлення);

– теоретична база процесу оволодіння мовою і тим, що на цей процес впливає: мотивація, обсяг і способи подачі мовного матеріалу, презентація граматичних конструкцій; індивідуальні особливості учня (вік, індивідуальний навчальний стиль і здатність сприйняття, стратегії, наявність попереднього досвіду вивчення іноземної мови та ін.);

– аналіз помилок у мові студентів;

– індивідуальні потреби студента у вивченні іноземних мов;

– теорія викладання іноземної мови за допомогою різних методів і прийомів, а саме: способи презентації нового матеріалу, типи вправ і завдань, різні види контролю та ін.;

– методична термінологія для опису навчального процесу.

Складні методичні терміни та їх дефініції презентувалися Анастасією у надзвичайно цікавих інтерактивних формах. Робота в групах, парах, обговорення, дискусії, ‘Fitness’, ‘Spelling Bee’, ‘Reflection Bubbles’ нікого не залишали байдужим. Ми були активними учасницями навчання, практична спрямованість якого, перевершила усі наші сподівання. Нам назавжди запам’ятаються наші ролі: TKT Glossary Boss, Time Manager, Awesome Conclusion Maker, Thorough Proofreader, Ultra-Careful Note-Taker And Coordinator, Mysterious Inspector, Aha-Moment etc. Надзвичайно цікаві та захопливі заняття на основі новітніх європейських методик викладання тривалістю у три години впродовж шести насичених днів пролітали непомітно для кожної з нас.

Анастасія створила команду дружніх, небайдужих, активних, готових до професійного зростання викладачів, які відкриті до нових сучасних методик європейської спільноти освітян. Ми щасливі, що змогли стати її скромною частинкою. Анастасія навчила нас як синтезувати різні методи, як шукати нові можливості підвищити ефективність навчання кожного студента.

Наша група ТКТ (Алла Хоптяр, Анна Зубик, Діана Боднарчук, Інна Махович, Ірина Свідер, Катерина Тимчук, Наталя Мєлєкєсцева, Наталя Сліпачук, Наталя Фрасинюк, Олександра Магдій, Тетяна Мітроусова, Тетяна Олинець, Тетяна Сторчова) наприкінці липня готується складати іспит на сертифікацію набутих знань з Module 1.

І знову ж need, variety, motivating, integrated skills, interaction patterns, subjective task, test-teach-test, guided discovery, concept checking, PPP, TTT, STT, TBL, TPR, CLL, CLIL, learning strategies, feedback, paraphrasing, autonomous, maturity, developmental error, overgeneralisation, etc. 

Ladies and ladies, celebrate the moment! (Anastasiya Rybak)

Лінгвістичний центр

Фото SARGOI International Community (facebook)