До змісту

Відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Від творчого педагога до творчої дитини: гармонія партнерської взаємодії педагога з дитиною»

Публікація від 9 листопада 2018.

23-24 жовтня 2018 року на базі кафедри теорії та методик дошкільної освіти проведено  IІ Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Від творчого педагога до творчої дитини: гармонія партнерської взаємодії педагога з дитиною». Співорганізаторами конференції виступили: Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Рівненський державний гуманітарний університет, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

У конференції взяло участь понад 280 науковців, методистів, учителів, вихователів-методистів із різних країн (Чеська Республіка, Республіка Молдова, Білорусь, Польща, Китай) та міст України (Володимир-Волинський, Глухів, Дніпро, Ізмаїл, Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський, Київ, Одеса, Полтава, Кременець, Кривий Ріг, Луцьк, Львів, Миколаїв, Нова Ушиця, Переяслав-Хмельницький, Полтава, Рівне, Умань, Харків, Хмельницький, Херсон, Чернівці, Чернігів та інших).

Учасники конференції працювали в таких секціях:

  1. Проблеми розвитку творчої особистості дітей дошкільного віку.
  2. Інноваційні технології розвитку дитини дошкільного віку.
  3. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти в умовах модернізації.
  4. Наступність дошкільної і початкової освіти в педагогічній теорії та практиці.
  5. Психологічний супровід становлення особистості дитини.

Матеріали конференції подано до публікації у фаховому збірнику наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика», який внесено до науково-метричної бази даних (INDEX COPERNICUS), та у збірнику наукових статей за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Від творчого педагога до творчої дитини: гармонія партнерської взаємодії педагога з дитиною».

Наталія Каньоса, кандидат психологічних наук,

доцент кафедри теорії та методик дошкільної освіти