«Освіта у вогні»: науково-методичний центр ВФПО збирає матеріали про життя в період війни

Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти запрошує очевидців з різних куточків України поділитися власними історіями, розповідями викладачів, студентів, а також розповісти про функціонування закладів освіти в умовах окупації, військових дій тощо.

Обмін думками, баченнями пережитого в окупації, в тилу, а також волонтерському фронті є надзвичайно потрібними у воєнний та післявоєнний час , дає можливість зрозуміти, яку силу має кожен з нас у боротьбі з ворогом, а також відчути єдність спільноти освітян.

Читати далі

Участь науково-педагогічних працівників кафедри загальної та практичної психології у проєкті «Психологічна підтримка вчителів шкіл»

Упродовж квітня-червня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри загальної та практичної психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка спільно з Державною службою якості освіти України провели дистанційне навчання у форматі тренінгів за проєктом «Психологічна підтримка вчителів шкіл».

Читати далі

Нова перемога в межах Програми ЄС Еразмус+: готуємось до міжнародної академічної мобільності

20 травня 2022 року в Університеті Огієнка було оголошено конкурс на участь у Програмі ЄС Еразмус+ КА171: Міжнародна академічна мобільність.

Університет гуманітарно-природничих наук імені Яна Длугоша в Ченстохові (Республіка Польща) відібрав 10 здобувачів вищої освіти К-ПНУ, які візьмуть участь у міжнародній академічній мобільності у формі навчання з 4 жовтня по 31 грудня 2022 року.

Читати далі

Вступна кампанія 2022: спеціальності, яким надається особлива підтримка

Через військове вторгнення росії змінилися правила вступної кампанії в Україні. Цьогоріч надається особлива підтримка вступникам на деякі спеціальності. Відтак для здобуття ступеня бакалавр на такі спеціальності (математика та статистика – Математика, Статистика; природничі науки – Хімія, Науки про Землю, Фізика та астрономія, Прикладна фізика та наноматеріали; освіта – Дошкільна освіта, Початкова освіта, Середня освіта (Математика), Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), Середня освіта (Хімія), Середня освіта (Географія), Середня освіта (Фізика), Середня освіта (Інформатика), Середня освіта (Трудове навчання та технології), Середня освіта (Природничі науки), Професійна освіта (за спеціалізаціями); механічна інженерія – Прикладна механіка, Матеріалознавство, Галузеве машинобудування, Авіаційна та ракетно-космічна техніка, Суднобудування, Металургія; електрична інженерія – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, Енергетичне машинобудування, Атомна енергетика, Теплоенергетика, Гідроенергетика; автоматизація та приладобудування – Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології, Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка, Мікро- і наносистемна техніка; хімія та біоінженерія – Хімічні технології та інженерія;

Читати далі

Студентки К-ПНУ – учасниці культурно-мистецього проєкту «Мистецтво поруч»

У межах культурно-освітнього проєкту «Мистецтво поруч» студентки кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації творів мистецтва – Яна Лашко, Єлизавета Кожухівська та Олександра Надольська, взяли участь у етнографічній фотосесії відомого фотографа, переможця багатьох фотоконкурсів Романа Уварова. Відкриття виставки робіт фотохудожника відбудеться в Львівському арт-просторі «Кав’ярня музею кіно-фототехніки «Фіксаж».

Читати далі

Інноваційний табір «Гендер в науці та безпеці» в К-ПНУ

24 червня на базі К-ПНУ працював інноваційний табір «Гендер в науці та безпеці» у межах реалізації проєкту Горизонт 2020 – «Європейське регіональне партнерство за гендерну рівність у цифрову епоху». Організатор заходу – Харківський національний університет внутрішніх справ.

Інноваційний табір – захід із міждисциплінарними командами, які працюють над ефективним вирішенням проблемного питання у сфері гендерної рівності в науці та безпеці. Метаю проєкту стало створення нових політик, процесів, практики або послуг, які вирішують проблеми гендерної рівності.

Читати далі

ВСТУП-2022 ДО МАГІСТРАТУРИ: РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ РЕЄСТРАЦІЯ ДЛЯ УЧАСТІ В МКТ ТА МТНК

Сьогодні, 27 червня 2022 року, розпочинається реєстрація для участі в магістерському комплексному тесті (МКТ) та/або магістерському тесті навчальної компетентності (МТНК), яка триватиме до 18 липня включно. Її здійснюватимуть приймальні комісії закладів вищої освіти.

Для реєстрації вступник має надіслати на офіційну електронну адресу приймальної комісії або з використанням іншого каналу зв’язку, визначеного закладом вищої освіти, скановані копії (фотокопії):

  • заповненої заяви-анкети з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка;
  • документа, що посвідчує особу;
  • облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);
  • довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (у разі якщо дані особи ще не вносили до ЄДЕБО);
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих (спеціальних) умов для складання МКТ/МТНК).

Читати далі

НАВЧАТИСЯ І НАВЧАТИ: ПРОЄКТИ, ЯКІ СТИМУЛЮЮТЬ І НАДИХАЮТЬ

Підвищення кваліфікації – це завжди опанування нової методики, розуміння нових тенденцій, напрацювання методів і прийомів роботи. Підвищення кваліфікації викладачів кафедр журналістики – це завжди поєднання теорії з практикою, можливість побачити медіа зсередини, проаналізувати світові тренди в розвитку журналістики й стати причетним до творення українського інформаційного простору.

Доцент кафедри журналістики Оксана Почапська пройшла курс «Журналістика в умовах воєнного часу», що був реалізований в межах проєкту «Підвищення якості навчання молодих журналістів в Україні».

Проєкт організований Асоціацією з міжнародних питань (Associacion for International Affairs) – неурядовою неприбутковою організацією, місія якої – сприяти глибшому розуміння міжнародних відносин.

Читати далі

Зустріч із керівництвом університету «Відкрий для себе К-ПНУ»

Зустріч із керівництвом університету «Відкрий для себе К-ПНУ»
Запрошуємо вступників-2022 дізнатися більше про Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка на зустрічі «Відкрий для себе К-ПНУ», яка відбудеться 29 червня об 11:00.

Ректор університету Сергій Копилов і декани факультетів, в.о. директора науково-дослідного інституту української філології та журналістики ознайомлять вас з особливостями організації освітнього процесу в К-ПНУ, переліком спеціальностей, за якими здійснюють підготовку фахівців, та окреслять перспективи вашого успішного майбутнього як здобувача вищої освіти університету.

На зустрічі буде присутній відповідальний секретар приймальної комісії К-ПНУ Василь Чабанов, який розповість про вступну кампанію-2022, зокрема про її терміни, особливості та новації.

Присутні зможуть відповісти на всі ваші запитання, які можна буде поставити безпосередньо під час зустрічі, так і попередньо, вказавши їх у Google-формі за покликанням.

Покликання на зустріч.

Academic Mobility Platform в Університеті Огієнка

У січні 2022 року Університет Огієнка переміг у конкурсі на участь у проєкті «Management of Internationalisation and GermanUkrainian Academic Cooperation 2022-2023 (MoI Ukraine, який реалізується за підтримки Федерального Міністерства освіти та наукових досліджень Німеччини, DAAD, Ганноверського університету імені Лейбніца (Німеччина) та Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Окрім К-ПНУ, у проєкті беруть участь 15 університетів із різних куточків України: Ужгорода, Києва, Тернополя, Житомира, Кривого Рогу, Херсона, Ніжина, Одеси, Полтави, Переяслава, Сєвєродонецька та Дніпра.

Основні завдання проєкту:

  • підтримка інтернаціоналізації українських університетів;
  • поширення знань про різні аспекти інтернаціоналізації;
  • підвищення кваліфікації персоналу університету для управління процесами та завданнями інтернаціоналізації у сфері вищої освіти;
  • удосконалення soft skills, міжкультурної компетенції, управління проєктами, конфліктами та змінами;
  • сприяння німецько-українському академічному співробітництву;
  • розбудова та зміцнення наукової співпраці в Україні, Німеччині та за кордоном.

Читати далі