Топ-10 документів ElarK-PNU за квітень 2022 року

ElarK-PNU – електронний архів документів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. За квітень електронним архівом скористалось 25705 користувачів, які переглянули 26505 раз документи, розміщенні на ресурсі.

До Вашої уваги топ-10 документів із найбільшими переглядами за квітень 2022 року.

Читати далі

Десятий тиждень роботи К-ПНУ в умовах воєнного стану

В Україні триває запекле протистояння російській агресії, за час війни кожен посів свою нішу в цій боротьбі й докладає всіх зусиль для наближення перемоги. Науково-педагогічні працівники й здобувачі освіти К-ПНУ продовжують стояти кожен на своєму фронті: хтось захищає нашу державу в лавах ЗСУ та ТрО, хтось продовжує волонтерську діяльність, хтось активізує свою роботу для покращення морального й матеріального стану внутрішньо переміщених осіб тощо. Зокрема, на черговому засіданні вченої ради К-ПНУ, яке відбулося 28 квітня, голова первинної профспілкової організації працівників К-ПНУ Борис Коваленко звернувся із пропозицією перерахувати одноденний заробіток з плати за травень 2022 року на підтримку Збройних Сил України на спеціальний рахунок для збору коштів на потреби армії, відкритий в НБУ. Працівники університету підтримали ініціативу профспілкового лідера.

Читати далі

ТРИВАЛІСТЬ НМТ ЗБІЛЬШЕНО ДО 120 ХВИЛИН

03 травня 2022 року, Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет повідомив, що Український центр оцінювання якості освіти проаналізував перебіг демонстраційного тесту в онлайн-середовищі та відведений час на завдання. Комісія підтвердила, що певна частка учасників не встигає виконувати останні завдання тесту.

Читати далі

Завершився третій етап навчання в межах проєкту «Management of Internationalisation and German-Ukrainian Academic Cooperation 2022-2023 (MoI Ukraine)»

Завершився третій етап навчання в межах проєкту «Management of Internationalisation and German-Ukrainian Academic Cooperation 2022-2023 (MoI Ukraine)», який реалізується за підтримки Федерального міністерства освіти та наукових досліджень Німеччини, DAAD, Ганноверського університету імені Лейбніца (Німеччина) та Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Протягом тижня учасники проєкту брали участь у воркшопах на такі теми:
• Інтернаціоналізація вдома
• Інтернаціоналізація навчальних програм (німецький та український досвід)
• Віртуальні обміни як інноваційна практика в Європі
• Менеджмент змін
Спікеркою першого воркшопу була Елспет Джонс , професор Університету Лідса  (Велика Британія).
Учасники воркшопу переглянули презентацію на тему: «Інтернаціоналізація вдома», отримали завдання для обговорення. Перевагою такого формату навчання в межах проєкту є можливість поставити спікеру питання, а також обговорити проблему в групі колег з українських університетів. Цікавим був другий воркшоп, адже можна було порівняти досвід впровадження інтернаціоналізації навчальних програм у Німеччині (спікерка – Таня Райфенрат, проєктний координатор Геттінгенського університету та Україні (спікерка – Лариса Човнюк, керівниця відділу міжнародного співробітництва Національного університету «Києво-Могилянська академія» .
Основними темами для обговорення були етапи інтернаціоналізації навчальних програм; труднощі, з якими зіштовхнулися як науково-педагогічні працівники, так і працівники міжнародних офісів; поради та рекомендації для більш успішної реалізації поставлених цілей. Воркшоп на тему «Віртуальні обміни» презентував Саке Ягер, проєктний менеджер Університету Гронінгена  (Нідерланди).
Що таке віртуальні обміни, які відмінності між віртуальним обміном та віртуальною мобільністю, ключові компоненти віртуальних обмінів, як можна інтегрувати віртуальні обміни в міжнародну освіту, – відповіді на ці та багато інших питань учасники проєкту отримали в Саке Ягера.

Відео про віртуальні обміни

Завершила тиждень навчання спікерка Таня Райфенрат з новою темою воркшопу – «Менеджмент змін».
Приємним бонусом для учасників проєкту стала можливість безкоштовно вступити в Європейську асоціацію міжнародної освіти.
Якщо Ви бажаєте отримувати тижневу розсилку новин від Європейської асоціації міжнародної освіти, заповніть гугл-форму.
Працюємо задля інтернаціоналізації Університету Огієнка!
Відділ міжнародних зв’язків

Письменники-ювіляри 2022 (квітень-червень)

Пропонуємо вашій увазі другу частину бібліографічного огляду «Письменники-ювіляри 2022», яка презентує життєтворчість митців, що народилися у квітні-червні.

25 квітня ми відзначали 115 років від дня народження Миколи Трублаїні (1907–1941) (справжнє ім’я – Трублаєвський Микола Петрович), українського письменника та журналіста. У бібліотеці університету читач може ознайомитися із творчістю Миколи Трублаїні [24, 25, 26, 28, 29, 30] . Однією з найцікавіших пригодницьких повістей є твір «Шхуна «Колумб», написана в 1940 році. Події розгортаються на шхуні «Колумб», що перевозить рибу на консервний завод, та в маленькому рибальському виселку Соколиний на Лебединому острові у Чорному морі. Головні герої Марко Завірюха, Яся Знайда та Люда Ананьєва потрапляють у різні небезпечні пригоди, але викривають шпигуна Анча, який має намір завадити науковим дослідженням з видобутку гелію [32].

Читати далі

Пошановуючи академічні традиції, розвиваємо інновації

Одним з аспектів вдосконалення якості викладання у вищій освіті є ефективна взаємодія усіх учасників освітнього процесу. В умовах сьогодення для нас усіх важливо комунікувати та підтримувати один одного, адже саме ці чинники знижують стрес і дозволяють нам працювати більш професійно та продуктивно.

Читати далі

Нові можливості з навчальною платформою «Dhoch3» від DAAD

Завдяки співпраці кафедри німецької мови з Асоціацією українських германістів (АУГ) та Німецькою службою академічних обмінів (DAAD), науково-педагогічні працівники кафедри отримали доступ до унікальної інформаційно-навчальної бази «Dhoch3» – онлайн-платформа MOODLE,  на якій представлено десять навчальних модулів із різних аспектів вивчення та навчання німецької мови.

Читати далі

Вебінари від Web of Science (травень 2022)

Запрошуємо всіх охочих долучитися до вебінарів від Web of Science. Вебінари дають можливість отримати сертифікат учасника (безкоштовно) за умови прослуховування більше 90 % основного часу вебінару.

5 травня. Web of Science Core Collection для ефективної наукової діяльності

Можливості Web of Science Core Collection для науковця, викладача та адміністратора. Де знайти ключову літературу за своєю темою? Де знайти партнера або рецензента? Які установи та науковці є лідерами за вказаним напрямом? Як із ними сконтактувати? Які видання спеціалізуються з цієї теми?

Читати далі

Продовжуючи загальноуніверситетські заняття з проектних технологій…

19 квітня за участю кандидата біологічних наук, доцента, завідувача кафедри екології Києво-Могилянської академії Віктора Карамушки відбулося чергове заняття з проектних технологій. Віктор Іванович – фахівець з проблем управління проектами і має значний досвід їх організації, він презентував канадську версію «Менеджменту, спрямованого на результати» (Results Based Management), зокрема пакет технологічних інструментів для формування меж будь-якого  проекту та його впровадження. Запропонована проблематика отримала логічне продовження на наступному занятті, у контексті якого було акцентовано увагу на практичному складникові процесу. Особливу цінність мав аналіз окремих сегментів проектів, сформованих у нашому університеті, та оперативних правлень у межах наведення визначених базових позицій та формулювань відповідно до загальноприйнятих європейських стандартів.

Читати далі

«Війна нашими медіаочима»: конкурс медіатворчості для освітян, учнів та студентів

Для освітян, учнів та студентів Міністерство освіти і науки спільно з Академією української преси оголосило конкурс медіатворчості «Війна нашими медіаочима».

У травмуючих умовах сьогодення, коли військові конфлікти, бойові дії, інформаційна війна є реальністю нашої країни, особливо важливо зміцнювати, посилювати або ж відновлювати у людини відчуття сталості світу, віднаходити ресурси досягнення цілісності особистості, усвідомлювати можливості її інтеграції та ідентифікації. І саме медіатворчість є визнаним засобом подолання травм, засобом розвитку та самовираження дітей і дорослих у інформаційному суспільстві, а також ресурсом для відновлення та нормалізації психічного стану.

Хто може взяти участь?

Освітяни, учнівство, студенти, вчителі спільно з учнями з усіх регіонів України.

Читати далі