Популярність закладів громадського харчування часто напряму залежить від ввічливого й уважного ставлення працівників сфери обслуговування до відвідувачів. Незалежно від використовуваного методу обслуговування всі працівники ресторану, кафе, бару, буфету повинні керуватися певними правилами, спрямованими на створення у гостей максимального почуття комфорту. Обслуговуючий персонал повинен бути надзвичайно ввічливий, уважний і тактовний.
Теоретичні знання та практичні навички у сфері гостинності студенти можуть отримати, навчаючись на спеціальності «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» економічного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Свої знання та вміння студенти змогли продемонструвати 28 листопада 2014 р. у конкурсі «Практичні навички ресторанної справи». Майбутні спеціалісти туристичної та готельно-ресторанної справи змагались у вмінні сервірувати стіл та складати серветки. У конкурсі взяли участь чотири команди, змагання пройшло у дружній веселій атмосфері. Усі учасники отримали призи і грамоти та безліч позитивних емоцій.
Богдана Опря, старший викладач
кафедри туризму та економічної теорії