Конкурс для студентів економічного факультету

Конкурс для студентів економічного факультету

Громадська організація “Український народний контроль” спільно з кредитною спілкою “Kredit House Ukraine” оголошують про початок конкурсу, метою якого є надання фінансової допомоги студентам закладів вищої освіти України.

Для участі в конкурсі запрошуються студенти економічного факультету денної та заочної форм навчання.

Умови конкурсу:

  • учасникові необхідно створити аналітичну статтю на одну з тем: “Сайт компанії, як основний інструмент маркетолога”, “Маркетингова стратегія просування для B2B компаній в онлайні”, “Інтернет-маркетинг: переваги переходу з офлайн-реклами в онлайн”;

  • стаття має бути унікальною та такою, що не публікувалася в інтернет виданнях;

  • розмір тексту статті – 1500-3000 слів.

Для того, щоб відправити свою роботу на конкурс, варто заповнити онлайн-форму за посиланням.

Детальну інформацію про умови конкурсу можна знайти за посиланням.

Тетяна Білецька, керівник відділу наукової роботи