Університет на дистанційному

Університет на дистанційному

Сьогодні своїм цінним досвідом ділиться:

Наталія Гудима, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії та методик початкової освіти:

«Під час карантину перед науково-педагогічними працівниками кафедри теорії та методик початкової освіти постало непросте завдання – як організувати освітній процес результативно і дистанційно.

Одним із засобів інформаційно-комунікаційних технологій, де здобувачі вищої освіти можуть отримати доступ до навчального контенту у будь-який час і в будь-якому місці, є система Moodle, за допомогою якої освітній процес є привабливим, демократичним і комфортним.

На кафедрі організовано роботу викладачів зі здобувачами у дистанційному режимі з використанням платформи Moodle згідно із чинним розкладом навчальних дисциплін. Науково-педагогічні працівники кафедри застосовують також Viber як мобільний додаток, що дозволяє відправляти текстові повідомлення студентам безкоштовно, а також Zoom та електронну пошту. Викладачі кафедри ведуть облік проведеної роботи з фіксуванням дат і часу щодо виконання певної діяльності.

Активно дистанційно працюють куратори академічних груп. У Viber створено групи студентів, яких викладачі консультують і яким (за потреби) додатково пояснюють матеріал. Така робота має бути, оскільки студенти спеціальності Початкова освіта – це Діти із Чернівецької, Тернопільської, Івано-Франківської, Вінницької та інших областей, де є хворі на Covid-19. Отже, здобувачі відчувають нашу підтримку, підтримку нашого Університету.

На належному рівні проводиться не тільки дистанційне навчання, але й наукова робота викладачів і студентів. Через електронну пошту викладачі кафедри допомагають здобувачам вищої освіти підготувати наукові статті до звітної студентської конференції.

Маємо наукові здобутки й під час карантину:

– 18-19 березня 2020 року проведено IV всеукраїнську науково-практичну конференцію «Українська та іноземні мови в початкових класах: актуальні проблеми й інноваційні технології навчання»;

– Радзієвська Марина, студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта», отримала диплом ІІІ ступеня за участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності Початкова освіта;

– опубліковано колективну монографію «Фахова підготовка вчителя початкової школи в умовах реформування освіти» та збірник наукових праць «Сучасні технології початкової освіти: реалії та перспективи». Випуск 2.

На цьому викладачі кафедри теорії та методик початкової освіти не зупиняються. Працюємо і йдемо далі! Підтримуємо карантинні заходи держави та університету Огієнка!

Бажаємо всім терпіння, позитивного настрою, надії на те, що тільки разом ми подолаємо всі негаразди!

Будьте здорові, бережіть себе і своїх рідних!!!»

Тетяна Опалюк, доктор педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи:

«Із запровадженням дистанційного навчання для продуктивної роботи зі студентами активно використовую платформу Moodle, платформу для проведення онлайн-занять Zoom, Viber та e-mail. Завдяки системі Moodle студенти мають змогу ознайомитися з теоретичним матеріалом лекцій, виконати практичні заняття та перевірити рівень засвоєння знань. Zoom є чудовим помічником у проведенні онлайн-конференцій, засідань кафедри та лекційних занять. Студенти спеціальності соціальна робота, соціальне забезпечення приємно здивували зацікавленістю, активністю, швидкістю реагування та креативним підходом під час виконання завдань. Будьмо гнучкими до всіх змін та викликів, що нам диктує сьогодення! Разом ми сила! Тільки у співпраці ми подолаємо всі негаразди!»

Наталія Стахнюк, кандидат філологічних наук, доцент кафедри слов’янської філології та загального мовознавства:

«Реалії, в яких зараз опинилася Україна та світ, диктують нам нові правила, нехтувати якими не варто. Освітній процес за таких умов вимагає певної гнучкості від його учасників – викладачів та студентів. Сучасні технології сьогодні дозволяють забезпечити такий важливий і актуальний принцип неперервності навчання.

Для роботи зі своїми студентами активно використовую різні ресурси, які мають багато можливостей. Перевагу надаю платформі MOODLE, яка дозволяє організовувати різні форми роботи: тестування, виконання творчих, письмових завдань, обмін інформацією тощо. Однак для студентів, котрі опановують іноземні мови, важливою є  практика, тому без додатків, які забезпечують аудіовідеозв’язок, обійтися складно. На допомогу приходить Skype, Viber, Zoom та інші.

Для мене особисто такий режим роботи є надзвичайно цікавим та креативним, хоч і вимагає більше часу для підготовки».

Переймаймо досвід і робімо дистанційне навчання цікавим та ефективним! Разом ми зможемо все!