Основні стратегії в роботі з академічними текстами або навіщо на це потрібно витрачати час? (тренінг у межах пілотної програми «Навчання через дослідження»)

Основні стратегії в роботі з академічними текстами або навіщо на це потрібно витрачати час? (тренінг у межах пілотної програми «Навчання через дослідження»)

24 травня в межах пілотної тренінгової програми з підвищення професійної компетентності викладача «Навчання через дослідження» відбулося чергове заняття, яке провела Зореслава Шевчук, кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри української мови, методист вищої категорії навчального відділу.

Мета зустрічі – окреслити основні стратегії щодо ефективної роботи з академічним текстом як основою дослідницької діяльності. Зореслава Сергіївна презентувала низку кейсів для актуалізації проблем, із якими стикаються здобувачі вищої освіти під час написання академічних текстів (навчального чи наукового характеру).

Присутні апробовували методику написання есе на етапі успішного генерування ідей (free writing), дискутували щодо підходів у формуванні якісного та дієвого плану практичного заняття, формували складники текстової культури дослідника.

Учасники тренінгової програми висловлювали міркування щодо необхідності оволодіння мистецтвом академічного письма, зокрема у науковій співпраці зі здобувачами вищої освіти.