Особливості тайм-менеджменту прогресивного науково-педагогічного працівника

Особливості тайм-менеджменту прогресивного науково-педагогічного працівника

У межах програми підвищення кваліфікації «Удосконалення професійної компетентності науково-педагогічного працівника як запорука якісної освітньої діяльності в К-ПНУ»  зустріч провів завідувач кафедри спорту і спортивних ігор, кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент Микола Прозар.

Тема: «Особливості тайм-менеджменту прогресивного науково-педагогічного працівника».

Спікер  детально зупинився на видах роботи, які виконують науково-педагогічні працівники і поділився досвідом організації та планування власної діяльності.

Микола Володимирович  наголосив на тому, що у менеджменті діють певні принципи ефективного використання часу, а саме:

– узгодженість (єдність між баченням і місією, ролями і цілями, пріоритетами і планами, бажаннями і дисципліною);

– збалансованість (гармонійний розподіл часу між особистим і професійним життям);

– зосередженість (зосередження на вирішенні важливих справ);

– людяність у відносинах;

– гнучкість (плани мають стати зручними та гнучкими для виконання і професійній діяльності);

– компактність (всі обрані інструменти тайм-менеджменту мають бути максимально портативними, що в цілому допоможе не втратити жодної важливої ідеї чи незавершеної справи).

Також акцентував увагу слухачів на основних правилах «володіння» часом:

– планування робочого часу;

– виконання справ за пріоритетом;

– концентрація на чомусь одному;

– позбавлення від «пожирачів часу»;

– робити спочатку найважче;

– адекватне оцінювання своїх власних сил;

– мотивація.

Продовжуймо підвищувати якість освіти разом!

Пресцентр