“Увімкни світло”. Дмитро Білянський. #студенти

“Увімкни світло”. Дмитро Білянський. #студенти

У здоровому тілі — здоровий дух!

Дмитро Білянський – студент 4 курсу спеціальності 017 Фізична культура і спорт, групи FKS1-B20; працює в приватному садочку «Радість» вчителем фізичної культури, а також є професійним масажистом;  займається вільною боротьбою.

Як та чому Ви обрали спеціальність 017 Фізична культура і спорт? Що вплинуло на Ваш вибір?

Найперше з дитинства я займався спортом і завжди отримував від цього велике задоволення. Спорт допоміг мені не лише розвинути силу, фізичну витривалість, але й виробити такі важливі якості як дисципліна, наполегливість і командний дух.

Вирішальну роль у виборі цієї спеціальності також зіграли мої вчителі фізкультури, тренери та батьки, які були прикладом для наслідування. Вони показали, що робота в сфері фізичної культури може бути дуже цікавою та корисною. Я бачу в цій професії можливість робити реальний внесок у суспільство, допомагаючи людям вести активний і здоровий спосіб життя.

Вибір цієї спеціальності також був підкріплений моїм бажанням постійно самовдосконалюватися та розширювати свої знання в галузі фізичної культури та спорту. Вивчення нових методик тренувань, спортивної медицини й психології спорту дає мені можливість постійно розвиватися і бути кращим у своїй професії.

Цьогоріч Ви завершуєте навчання на бакалавраті, а чи плануєте вступати в магістратуру? Які у Вас враження від здобуття освіти в К-ПНУ?

Так, я планую вступати в магістратуру на спеціальність 017 Фізична культура і спорт, щоб підвищити свою кваліфікацію та стати кращим спеціалістом у цій сфері.

Враження від здобуття освіти тільки позитивні. Я дуже радий, що маю можливість рухатись уперед, адже під час навчання дізнався багато нового не тільки для майбутньої професії, а й для життя.

Згадайте свій найкращий момент за весь період. Чим Вам найбільше запам’ятається факультет фізичної культури?

Особисто для мене найкращими моментами були проходження практики в спортивних залах. Це був час, коли я міг застосувати теоретичні знання на практиці, спостерігати за тренувальними процесами та брати участь у них.

Під час практики я не тільки покращував свої навички, але й отримував безцінний досвід роботи з різними людьми, від дітей до дорослих. Спілкування з тренерами та спортсменами, можливість бачити їхні успіхи та досягнення надихали мене та зміцнювали бажання працювати далі.

Проходження практики дозволило мені глибше зануритися у специфіку професії, зрозуміти важливість індивідуального підходу до кожного спортсмена та навчитися ефективно планувати тренувальні програми.

Як Ви поєднуєте навчання, роботу вчителя фізичної культури, професію масажиста й спорт?

Поєднувати роботу і навчання звичайно важко, але це все таки можливо. Щотижня складаю детальний розклад, де чітко розподіляю час на навчання, роботу, заняття спортом і відпочинок, вкористовую електронні планувальники та нагадування для контролю виконання завдань.

Робота вчителем допомагає мені залишатися фізично активним, що є корисним для моїх занять спортом. Часто тренуюся зранку або ввечері, щоб уникати конфліктів з іншими обов’язками.

Професія масажиста доповнює мої знання про людське тіло, що корисно як для тренувань, так і для викладання.

Як Ви стали масажистом? Які переваги Ви бачите в поєднанні роботи вчителя та масажиста? Які техніки масажу Ви використовуєте найчастіше?

Стати масажистом – одна з дитячих мрій, яку я вже зміг втілити у своє життя, пройшовши спеціалізовані курси масажу, де вивчав анатомію, фізіологію, техніки масажу та реабілітаційні методики.

Переваги в поєднанні цих двох професій: як вчитель фізичної культури я можу краще розуміти фізичний стан своїх учнів та надавати їм додаткову підтримку через масаж; масаж допомагає зменшити м’язову напругу після фізичних навантажень, що сприяє кращому відновленню та підвищенню ефективності тренувань.

Найчастіще я використовую техніки спортивного, релаксуючого та класичного масажу, щоб уникнути перевтоми, підготувати тіло до тренувань та просто покращити сон і загальний стан здоров’я.

Чому саме вільна боротьба? Що мотивувало? Розкажіть про свій шлях у спорті, як відбуваються тренування.

Боротьба стала частиною мого життя. Мене завжди приваблювало вдосконалення та розвиток тіла, відчуття гармонії між тілом і розумом, яке приносить спорт.

У боротьбі я знайшов те, що мені було потрібно: поєднання стратегії, сили, швидкості та техніки. Мій спортивний шлях почався з вивчення базової техніки й прийомів бою. Тренування систематичні і спрямовані на розвиток моторики, координації та тактичного мислення. Поєднання фізичних вправ, спарингів і тренувань техніки.

Тому для мене боротьба – це не лише спортивна діяльність, а й частина моєї особистої та професійної ідентичності, що приносить мені велике задоволення й мотивацію для досягнення нових висот.

Що Вам найбільше подобається в роботі з дітьми? Під час такої діяльності завжди трапляються кумедні історії. Чи була така курйозна ситуація у Вас?

Одне з найприємніших для мене в роботі з дітьми — це спостереження за їхнім розвитком і допомога їм у виявленні їхнього потенціалу. Мені особливо подобається спілкування з дітьми, їхня безпосередність і відкритість, їхні радісні емоції, цікаві погляди на світ.

У роботі з дітьми часто трапляються смішні історії, адже вони ще в процесі вивчення і розуміння багатьох речей, іноді призводять до курйозних ситуацій. Одна з найяскравіших таких ситуацій відбулася під час відкритого заняття з малюками.

Ми проводили заняття на тему природи і тварин. Усі діти із захопленням розглядали зображення різних тварин, а потім ділилися своїми враженнями. Один хлопчик запитав мене, чи може слон їсти піцу. Він дуже довго переконував інших дітей, що слон може їсти піцу, так само як і ми. Він був так впевнений, що це стало для всіх нас джерелом веселих хвилин.

Ця ситуація показала мені, наскільки важливо дозволяти дітям висловлювати свої ідеї і думки, навіть якщо вони можуть здатися смішними або неправильними з боку дорослих.

Чи є у Вас якісь особливі техніки або підходи у викладанні фізичної культури в садочку? Як можна фізкультурою захопити, зацікавити?

У викладанні фізичної культури в садочку я спираюся на кілька основних підходів і технік, які допомагають зацікавити дітей і створюють позитивне сприйняття фізичної активності: ігровий підхід (фізична активність виглядає як гра); врахування індивідуальних можливостей та інтересів кожної дитини; позитивне підкріплення (позитивні слова, мотивація під час виконання вправ і завдань).

Яким своїм досягненням Ви пишаєтесь найбільше? Які плани на майбутнє?

Найбільше я пишаюсь тим, що зміг досягти гармонійного поєднання професійних обов’язків та особистих інтересів. Одним із таких досягнень є успішне завершення навчання за спеціальністю Фізична культура і спорт, що дозволило мені працювати вчителем фізичної культури та масажистом.

Планую надалі продовжувати навчання, щоб покращувати свої вже набуті вміння навички та знання.

Як проходить Ваше дозвілля? Що Вас надихає?

Моє дозвілля – це активний спосіб життя, який включає для мене фізичні вправи, прогулянки на свіжому повітрі, вивчення іноземних мов, психології та педагогіки. Це допомагає підтримувати здоров’я та емоційний баланс, що є важливим у моєму загальному самопочутті.

Подорожі також є для мене джерелом натхнення. Вони дозволяють побачити нові місця, зустріти нових людей і відкрити для себе різноманітні аспекти світової культури і природи.

Що б Ви побажали нашим студентам і викладачам?

Шановні студенти та викладачі, бажаю вам невичерпної енергії, натхнення та наполегливості у досягненні своїх цілей. Нехай кожен день приносить нові знання, відкриття і можливості для самовдосконалення.

Пам’ятайте, що здоровий спосіб життя та регулярні заняття фізичною культурою є запорукою вашого успіху і добробуту.  Вірте в себе і свої сили, тоді ви зможете досягти всього, чого бажаєте. Успіхів вам!

Пресцентр