6 грудня 2019 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Психологічне забезпечення інноваційних процесів в освітньо-професійному просторі закладу вищої освіти: сучасні реалії та перспективи»,організована з нагоди 30-річчя кафедри психології освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Її учасниками стали 58 науковців 14 закладів вищої освіти та наукових установ з 8 міст України (Києва, Чернівців, Кам’янця-Подільського, Тернополя, Дрогобича, Дніпра, Кривого Рогу, Обухова).
З вітальним словом до учасників конференції звернувся ректор університету професор Копилов Сергій Анатолійович. У своїй доповіді Сергій Анатолійович зупинився на основних етапах становлення психологічної науки у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка за період з 1918 по 2019 рр.
Надзвичайно емоційним та цікавим був екскурс у історію створення та розвитку кафедри психології, зроблений першим завідувачем цієї кафедри з 1989 по 1999 р, а нині доцентом кафедри соціальної роботи та психології Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу, кандидатом психологічних наук Федорчуком Віктором Миколайовичем.
З теплими та зворушливими вітальними словами звернулися до присутніх завідувач кафедри психології розвитку та консультування Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, доктор психологічних наук, професор Радчук Галина Кіндратівна; завідувач кафедри психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, доктор психологічних наук, професор Савчин Мирослав Васильович; професор кафедри управління факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор Гладкової Валентини Миколаївни.
Викликали інтерес присутніх доповіді з проблем практичної підготовки майбутніх психологів та педагогів, забезпечення акмеологічних умов особистісно-професійного самовдосконалення менеджера освіти, збереження та підтримання психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій продовжили пленарне засідання конференції. У доповіді доктора психологічних наук, доцента, професора кафедри психології та педагогіки Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ Комар Таїсії Василівни, яка розпочинала науково-педагогічну діяльність на кафедрі психології освіти нашого університету, йшлося про підґрунтя трансформаційних процесів розвитку спеціаліста соціономічного профілю.
Приємним і хвилюючим моментом пленарного засідання конференції було відзначення членів кафедри психології освіти Подяками за багаторічну та плідну працю з підготовки фахівців та з нагоди 30-річчя кафедри.
Наукова дискусія точилася і під час роботи круглого столу «Поступ психологічної освіти: досвід і перспективи» навколо проблем підготовки студентів до професійної діяльності, перепідготовки фахівців з вищою освітою та використання інноваційних технологій та методів в освітньому процесі у закладах вищої освіти.
Приємні спогади, позитивні емоцій та визначення перспектив майбутньої наукової співпраці з закладами вищої освіти та Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України (м. Київ) стало результатом плідної роботи конференції.
Ольга Савицька, доцент кафедри психології освіти,
кандидат психологічних наук