Практика здобувачів вищої освіти К-ПНУ триває.
Упродовж лютого триває виробнича педагогічна практика у закладах освіти магістрантів К-ПНУ природничо-економічного факультету спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Здобувачі вищої освіти працюють на посадах вчителів біології та основ здоров’я.
Практика в закладі загальної середньої освіти – це завжди цікаво, завжди нові емоції, враження, досвід. А ще – це можливість перевірити та випробувати себе.
Магістранти проводять уроки біології в 10 класах, уроки основ здоров’я – у 6-9 класах; виховні години, конкурси, екскурсії. Зокрема, проводять екскурсії до зоологічної експозиції природничо-економічного факультету К-ПНУ.
Своїми враженнями поділилися студенти природничо-економічного факультету, групи Biol1-M22, спеціальності 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини):
Вікторія Худик: «Практика стала ковтком свіжого повітря, адже дала зрозуміти доцільність навчання і здобутих в університеті знань. Вона допомагає усвідомити правильність вибору професії. Практика – безцінний внесок у мій педагогічний досвід, адже це чудова можливість оцінити свої сили та отримати цінні рекомендації від колег».
Єлизавета Колосова: «Ще зовсім недавно я була студенткою першого курсу, а сьогодні відчула себе в ролі педагога. Важко підібрати слова, щоб передати всю гаму емоцій, які я переживала під час проходження педагогічної практики.
Безперечно, були вагання: як найкраще підготуватися до заняття і скласти хороший конспект, які методи краще підібрати для його проведення, як мене сприймуть учні, чи будуть вони слухати, чи зможу втримати їхню увагу, чи вдасться мені чогось їх навчити – боялася усього. Однак, виявилося, що не так все страшно, як здавалося.
Педагогічна практика дала мені змогу перевірити як теоретичні знання, так і знання методики викладання біології та основ здоров’я, реалізувати власні плани та ідеї, перевірити себе на міцність. На власному досвіді я переконалася, наскільки важким, але водночас і цікавим, є обраний мною професійний шлях».
Кафедра біології та методики її викладання