«Навчання через дослідження» у Новій українській школі: основні виклики та ключові підходи

«Навчання через дослідження» у Новій українській школі: основні виклики та ключові підходи

Заняття за тренінговою програмою «Навчання через дослідження» для науково-педагогічних працівників Університету Огієнка тривають.

3 травня пройшов тренінг  «Навчання через дослідження» у Новій українській школі: основні виклики та ключові підходи».

Програма, мета якої підвищення рівня розуміння системи компетентнісної освіти щодо реалізації її дослідницького складника, реалізується за ініціативи відділу наукової роботи спільно з навчальним та навчально-методичним відділами, соціально-психологічною службою.

На другому занятті, яке провела керівник навчально-методичного відділу, кандидат філологічних наук, доцент Наталія Гудима, розглянули нові ролі вчителя НУШ, виокремили основні підходи та активні методи і прийоми в організації освітнього процесу.

Учасники програми працювали в групах,  комунікували та були командою, формулювали мету роботи, критично мислили, тобто виконували ті сучасні вправи і завдання, які можна використовувати під час освітнього процесу в НУШ.

Пресцентр