Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка сприяє участі здобувачів у фахових конкурсах. У кінці травня – на початку червня 2024 р. відомий український стартап, компанія «Promokod», яка спеціалізується на пошуку акцій, знижок і розпродажів від популярних інтернет-магазинів в Україні та світі, провела цікаву грантову програму для здобувачів вищої освіти. За умовами конкурсу кожний учасник мав підготувати статтю на тему «Психологія споживача: як промокоди стимулюють покупки».
Участь у конкурсі взяла здобувачка 3 курсу спеціальності 051 Економіка (ОП Економіка підприємства) Олександра Бурбенко. У своєму дослідженні студентка не просто розкрила теоретико-практичні аспекти сучасного впливу промокодів на споживацьку поведінку, але й представила результати власного соціологічного опитування. Варто відмітити, що підготовка статті здійснювалася в межах вивчення курсу вільного вибору студентів «Поведінкова економіка» (викладач – кандидат економічних наук, доцент Тетяна Боднарчук).
02 червня 2024 р. з-поміж великої кількості учасників журі конкурсу обрало трьох переможців, серед яких почесне 1 місце посіла Олександра. Стаття здобувачки була не лише високо оцінена, але й опублікована на офіційному сайті компанії. Також організатори конкурсу передбачили солідну грошову винагороду для переможців.
Щиро вітаємо нашу юну науковицю та бажаємо подальших здобутків й блискучих перемог!
Кафедра економіки підприємства