Одним із важливих завдань сучасної вищої освіти в Україні є забезпечення можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачами вищої освіти. На це спрямовується програма академічної мобільності, коли студент може обрати для студіювання (відповідно до своїх уподобань, бачення перспектив тощо) освітні компоненти за межами свого закладу вищої освіти.
Здобувачі вищої освіти педагогічного факультету К-ПНУ спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти успішно завершили курси навчання згідно з програмою внутрішньої академічної мобільності. Відповідно до укладених університетом угод з Чернівецьким національним університетом імені Юрія Федьковича, Ніжинським державним університетом імені Миколи Гоголя, Чернігівським національним університетом «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника, Волинським національним університетом імені Лесі Українки огієнківці вивчали такі дисципліни як «Арт-терапія в роботі з дітьми дошкільного віку», «Соціально-фінансова грамотність дітей дошкільного віку», «Виховання дошкільника як суб’єкта успішної життєдіяльності», «Організаційно-управлінська діяльність в дошкільній освіті», «Організація і управління дошкільною освітою», «Методична робота в закладах дошкільної освіти» під керівництвом висококваліфікованих спеціалістів з університетів-партнерів.
Програма академічної мобільності не лише забезпечила формування індивідуальної освітньої траєкторії наших студентів, а й надала їм змогу розширити можливості для формування педагогічного досвіду, ознайомитися з науковими та педагогічними здобутками викладачів з інших університетів. Науково-педагогічні працівники кафедри теорії та методик дошкільної освіти К-ПНУ також відгукнулися на запити університетів-партнерів і надали можливість здобувачам із Ніжина, Чернігова, Чернівців, Луцька, Івано-Франківська студіювати навчальні дисципліни на базі Університету Огієнка.
Сподіваємося на подальшу співпрацю!
Кафедра теорії та методик дошкільної освіти