08 листопада 2024 року в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка відбулась ІV Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти».
До участі в конференції долучилось 332 особи із 17 областей України. Серед них: 12 докторів наук, 42 кандидати наук, викладачі, 12 аспірантів із 7 закладів вищої освіти, учасники із США та Ізраїлю, директори шкіл і навчально-реабілітаційних центрів, директори й працівники інклюзивно-ресурсних центрів, педагоги, психологи, асистенти вчителів закладів дошкільної та середньої освіти, навчально-реабілітаційних центрів, представники департаментів освіти і громадських організацій.
Організаторами виступили: кафедра спеціальної та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка; кафедра спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка; кафедра спеціальної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди; кафедра спеціальної освіти Херсонського державного університету; кафедра спеціальної та інклюзивної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки; ГО Центр психологічної допомоги «Гармонія»; Українська асоціація корекційних педагогів; Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради.
Конференція відбувалася в змішаному форматі (зокрема, в залі засідань К-ПНУ (208 авд. головного корпусу) і на платформі Google Meet із прямою трансляцією на каналі Youtube).
Учасники конференції взяли участь у пленарному засіданні, 5 секційних засіданнях, засіданні круглого столу з підведення підсумків роботи конференції.
Під час роботи конференції обговорили наукові й практичні питання в такому проблемному полі:
- Особливості навчання дітей з інтелектуальними та складними порушеннями розвитку в закладах спеціальної та інклюзивної освіти в умовах воєнного стану.
- Технології корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями раннього та дошкільного віку.
- Партнерська взаємодія з батьками дітей з ООП в закладах спеціальної та інклюзивної освіти.
- Психологічна та соціальна допомога дітям з ООП та їхнім родинам в умовах воєнного стану.
- Професійної компетентність фахівців з освіти дітей з ООП.
Велика подяка ЗСУ за можливість проведення конференції і всім учасникам за активну участь!
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти