Кафедра української мови активно співпрацює з випускниками. Зокрема, в проведенні практичного заняття з навчальної дисципліни «Вступ до професії вчителя-словесника» (викладач – доцент Попович Анжеліка) для студентів-бакалаврів першого року навчання освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література)» взяла участь учитель української мови і літератури ліцею №5 Кам’янець-Подільської міської ради Лобода Альона.
Під час опанування студентами теми «Специфіка педагогічної діяльності вчителя української мови і літератури» Альона Михайлівна розповіла про особливості та складники педагогічної діяльності вчителя-словесника, звернула увагу на види педагогічних труднощів. Вона проаналізувала аспекти впровадження реформи «Нова українська школа» на уроках української мови і літератури й акцентувала на роботу за програмою «Інтелект України». Здобувачі вищої освіти цікавилися різними аспектами педагогічної діяльності.
Також у межах вивчення освітнього компонента «Вступ до професії вчителя-словесника» у ліцеї №5 Кам’янець-Подільської міської ради проведено виїзне практичне заняття «Заклад загальної середньої освіти як основне місце професійної діяльності майбутнього вчителя-словесника» (викладач – доцент кафедри української мови Попович Анжеліка).
Надія Волощук, заступник директора з виховної роботи, учитель української мови і літератури, випускниця навчально-наукового інституту української філології та журналістики, розповіла здобувачам першого року навчання освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література)» (бакалаврський рівень вищої освіти) про специфіку роботи закладу загальної середньої освіти, який поєднує столітній досвід навчання і виховання з кращими надсучасними освітніми традиціями. Надія Олександрівна ознайомила студентів із особливостями педагогічної діяльності вчителя-словесника та з навчально-методичним забезпеченням кабінету української мови і літератури.
Учитель української мови і літератури, учитель-методист, кандидат педагогічних наук Соловйова Наталія розповіла студентам про науково-педагогічний проєкт «Інтелект України». На її думку, у таких класах важливим є вміння працювати в команді та виконання інтерактивних завдань, які можуть зацікавити учнів. Мета всеукраїнського науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» – упровадження в освітній простір України системи пошуку, розвитку та педагогічної підтримки інтелектуально здібних дітей та учнівської молоді. Наталія Михайлівна продемонструвала студентам фрагменти відеоуроків, посібники й робочі зошити з української мови і літератури.
-
-
Насамкінець першокурсники відвідали Клас Миру, створений у ліцеї №5 після перемоги в міжнародному проєкті «Школа миру» (в Україні таких класів вісім). Проєкт реалізовано всеукраїнською громадською організацією «Поруч» у партнерстві з Дитячим Фондом Німеччини ChildFundDeutschland, профінансовано Інститутом Міжнародних зв’язків і Федеральним міністерством закордонних справ Німеччини. До екскурсії долучилася Альона Лобода, педагог-організатор ліцею, учитель-української мови і літератури, випускниця навчально-наукового інституту української філології та журналістики та студентка четвертого року навчання, випускниця ліцею №5 Ковальська Анастасія.
Кафедра української мови щиро дякує заступнику директора з виховної роботи ліцею №5 Волощук Надії і вчителям української мови і літератури Соловйовій Наталії та Лободі Альоні за проведення практичного заняття для студентів першого курсу!
Кафедра української мови