Співпраця К-ПНУ з КУ ДМР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» триває
16 січня науково-педагогічні працівники К-ПНУ взяли участь у роботі предметних локацій для фахових спільнот у межах «Січневого освітнього двигу з Центром ПРПП», організованого КУ ДМР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників».
Доктор філологічних наук, професор, професор кафедри української мови, керівник науково-дослідної лабораторії діалектологічних досліджень Наталія Коваленко виступила з такими темами: «Лінгвістичне краєзнавство на уроках української мови» та «Вивчення культурно-національної основи української фразеології в шкільному курсі (нові джерела та можливості)». Педагоги дізналися про нові джерела та можливості для поглиблення знань про багатий і різноманітний світ українських фразеологізмів, розширили свої знання про походження та значення фразеологізмів, їхню роль у формуванні національної свідомості та культурної ідентичності. Наталія Дмитрівна ознайомила присутніх з інтерактивними методами та прийомами, які можна використовувати на уроках для того, щоб зробити вивчення фразеології цікавим і доступним для учнів. А також презентувала авторські наукові та навчально-методичні праці, у яких криється і глибина дослідження, і занурення до нашої історичної пам’яті, і те самобутнє коріння, що тримає нас, як націю.
У Дунаєвецькому ліцеї №3 кандидат географічних наук, доцент і завідувач кафедри географії та методики її викладання Ігор Касіяник і кандидат географічних наук, старший викладач Станіслав Придеткевич поспілкувалися із вчителями географії. Тема зустрічі – «Діяльнісний підхід у сучасній школі при вивченні географії» – привернула увагу багатьох педагогів, які прагнули ознайомитись із новими методиками викладання, що стимулюють активну участь учнів у навчальному процесі, розвивають їх критичне мислення та навички самостійної роботи. Педагоги мали можливість не лише ознайомитися з теоретичними аспектами діяльнісного підходу, а й поділитися власними ідеями та досвідом. Зокрема висловлювали своє бачення сучасного підручника з географії, обговорюючи, якими мають бути навчальні матеріали для того, щоб вони відповідали потребам сучасної освіти та були зручними для учнів. Особливу увагу приділили темі використання ігрових моментів на уроках географії, зокрема в 6-9 класах. Педагоги поділилися своїми секретами успішного застосування ігор, завдань та інтерактивних методів, що сприяють підвищенню мотивації учнів і покращенню засвоєння матеріалу.
Дякуємо КУ ДМР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» за надану комфортну платформу для проведення заходу! Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Пресцентр
За інформацією КУ ДМР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»