Вікторія Фроімчук – студентка педагогічного факультету 3 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта.
«Ваше майбутнє залежить від того, що ви робите сьогодні»
(Махатма Ганді)
Чому вирішили обрати саме педагогічний факультету К-ПНУ, зокрема спеціальність 012 Дошкільна освіта?
Я обрала цей шлях завдяки своєму прагненню працювати з маленькими дітьми і відчуттю відповідальності перед їхнім розвитком. Упевнена, що ця спеціальність дозволить мені надати дітям найкращий старт у житті через якісну освіту й грамотну педагогічну підтримку.
Чи відбулись якісь професійні чи особисті зміни завдяки навчанню?
Так, навчання на педагогічному факультеті К-ПНУ сприяло моєму професійному й особистісному зростанню. Я не лише здобула теоретичні знання, а й сформувала практичні навички, які дозволили мені краще зрозуміти особливості розвитку дітей і навчитися взаємодіяти з ними на практиці. Окрім того, навчання дало мені можливість покращити свої комунікаційні вміння, навчитися працювати в команді та розвивати емпатію до дітей і їхніх сімей.
Які цікаві проєкти виконували під час навчання?
Під час навчання на педагогічному факультеті К-ПНУ я мала можливість брати участь у різноманітних цікавих проєктах. Наприклад, одним із них був проєкт з організації і проведення тематичного дня для дошкільників із метою вивчення екологічних аспектів у їхньому житті. Ми готували ігрові заходи, майстеркласи та експерименти, які сприяли не лише вивченню нового матеріалу, а й розвитку творчих і організаційних вмінь. Такі проєкти дозволяли нам застосовувати теоретичні знання на практиці та співпрацювати з колегами в команді для досягнення спільних цілей.
Нещодавно ви пройшли академічну мобільність у Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя. Розкажіть про свої враження.
Академічна мобільність у Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя була надзвичайною і корисною для мене. Я мала можливість поглибити свої знання з педагогіки та дослідження в галузі дошкільної освіти. Викладач і студенти були дуже привітні й допомогли мені швидко адаптуватися. Також я змогла порівняти підходи до навчання в різних університетах, що розширило мої горизонти і надихнуло на нові ідеї для майбутньої кар’єри в освіті.
Які особливості навчання в університеті НДУ ім. М.Гоголя?
Університет має розвинену академічну базу з підготовки вчителів і педагогів, зокрема програми з дошкільної освіти. Вони надають студентам глибокі знання з педагогічних дисциплін, методик викладання та психології дитини. Тут роблять акцент на практичному навчанні, зокрема викладанні й стажуванні в дошкільних навчальних закладах, що дає студентам можливість набути цінного досвіду роботи з дітьми та їхніми батьками. Також університет активно співпрацює з іншими вишами та організаціями, що розширює можливості студентів для участі в академічній мобільності тощо.
Яким своїм досягненням Ви пишаєтесь найбільше?
Моє найбільше досягнення – це те, що я поєдную навчання та роботу. Як виявилось, це справді важко, але я дуже радію, коли мої батьки пишаються, що їхня дитина відмінно навчається та працює над своєю кар’єрою.
Чим займаєтеся у вільний від навчання час? Що Вас надихає?
Зазвичай мені бракує вільного часу. Люблю читати книги різних жанрів, особливо з психології, педагогіки, фантастики, а також детективи.
Ви зараз працюєте дитячим аніматором. Яка Ваша місія? Чим приваблює ця професія?
Дитячий аніматор має за мету створювати веселе та безпечне середовище для дітей під час різних заходів, таких як вечірки, дні народження, табори тощо. Моя місія – забезпечити дітям позитивні емоції, розваги й підтримку в їхньому розвитку через ігри, танці, творчі завдання та інші активності. Професія дитячого аніматора приваблює тим, що вона дозволяє працювати з дітьми, допомагати їм весело і корисно проводити час, сприяти їхньому розвитку й створювати незабутні враження. Це також вимагає креативності, комунікативних навичок і вміння ефективно керувати групою дітей, що робить цю професію затребуваною та водночас цікавою.
Які методи роботи з дітьми використовуєте? Чи пригодилися здобуті знання під час навчання в університеті?
Я використовую різноманітні ігри, які стимулюють розвиток фізичних, когнітивних та соціальних навичок дітей; долучаю дітей до творчих проєктів. Також організовую наукові експерименти або дослідницькі проєкти, які сприяють здобуттю нових знань. Сприяю розвитку співпраці та комунікації серед дітей через командні активності, організовую подорожі або віртуальні екскурсії для розширення знань та уявлення дітей про світ навколо них.
Здобуті знання під час навчання в університеті, особливо з педагогіки та дошкільної освіти, пригодилися в цій роботі. Адже під час пар я здобула фундаментальні знання про розвиток дитини, вивчила методи взаємодії з дітьми різного віку, підходи до виховання та навчання, а також навчилася працювати з різними педагогічними методиками.
Чи плануєте працювати за фахом? Які перспективи?
У майбутньому я хочу працювати за спеціальністю. За фахом працювати можна як у державних, так і в приватних дошкільних навчальних закладах, а також відкривати власні дошкільні центри або стати педагогічним консультантом. Проте хочу здобути додатково ще одну професію. Поки я думаю над цим. Але все ж таки відкрити власний приватний простір для дітей було б дуже круто. Тому для початку хочу попрацювати у приватних садках, щоб до кінця зрозуміти чи хочу я займатись цим усе подальше життя.
Яку мрію бажаєте втілити найближчим часом?
Хочу стати успішною дівчиною із хорошою кар’єрою, але для цього потрібно покращувати свої навички, щоб стати найкращим спеціалістом у своїй галузі.
Що б Ви побажали нашим студентам і викладачам?
Я бажаю успіху й натхнення нашим студентам і викладачам у їхній освітній та науковій діяльності. Нехай кожен день принесе нові знання і досягнення, а спільна праця буде плідною!
Пресцентр