Виробнича педагогічна практика з англійської мови

Виробнича педагогічна практика з англійської мови

Студенти 4 курсу факультету іноземної філології, які навчаються за ОП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька)» поділилися враженнями від проходження виробничої педагогічної практики з англійської мови в ліцеях Кам’янця-Подільського:

Старицька Анжеліка: «Проходження виробничої практики в ліцеї «Славутинка» дає змогу отримати неймовірно цінний досвід, який є необхідним для успішного розвитку в педагогічній сфері. Учителі завжди допомагають, підтримують і раді поділитися своїм досвідом, що створює неймовірно сприятливу атмосферу для навчання й розвитку. Підготовка до уроків та взаємодія з класом – це завжди ще той челендж, проте ми, як майбутні вчителі, маємо бути готові до цього. Практика дає можливість набути цінного досвіду, вдосконалити педагогічні навички й краще зрозуміти специфіку роботи вчителя. Це неймовірно цікавий етап, який залишає багато позитивних вражень»;

Боль Катерина: «Практика в ліцеї «Славутинка» залишила найкращі враження. Працювати з учнями 9 класу було неймовірно приємно й легко – ми швидко знайшли спільну мову. Я можу з упевненістю сказати, що ми стали друзями. Учні були активні, зацікавлені та відкриті до нового, а дружня атмосфера в класі тільки надихала їх. Ми не тільки працювали, але й багато спілкувалися та жартували, що зробило цей досвід особливим для мене. Загалом, атмосфера в ліцеї тепла і доброзичлива. Вчителі та адміністрація завжди готові допомогти, що значно полегшило адаптацію. Усе це разом – підтримка колективу, відкритість учнів і можливість спробувати себе в ролі вчителя – зробило цю практику надзвичайно цінною та незабутньою»;

Франчук Юлія: «Виробнича практика у «Славутинці» надала мені можливість набути досвіду у викладацькій діяльності. Підготовка до уроків та їх проведення – це відповідальний і захопливий процес, це і навчання, і важлива робота. Я зрозуміла для себе специфіку роботи в школі»;

Макаревич Олександра: «Під час практики в ліцеї №3 у 7-Б класі я набула неймовірного досвіду. Учні захоплюють своєю зацікавленістю та активністю на уроках. Вони охоче беруть участь у виконанні завдань і проявляють ініціативу. Уроки проходять у дружній та невимушеній атмосфері, що сприяє ефективному засвоєнню матеріалу. Ми використовуємо сучасні технології, презентації, відео- та аудіоматеріали. Особливу увагу приділяю використанню методик активного навчання: групова робота, мозковий штурм, інтерактивні ігри. Для зацікавлення учнів інтегрувала елементи гейміфікації та навчальні онлайнові платформи, які сприяли закріпленню матеріалу, наприклад: Wordwall, Bamboozle, Islcollective. Учителі школи привітні та доброзичливі. Вони охоче діляться своїм досвідом, підтримують і допомагають в організації уроків»;

Романюк Максим: «Проходив педагогічну практику в ліцеї №3, де здобув цінний досвід. Теоретичну основу занять складали сучасні методики викладання, зокрема комунікативний підхід і метод проєктів. Я використовував інтерактивні платформи, ігри та роботу в парах, щоб розвивати комунікативні навички учнів. Усе цікаво і пізнавально»;

Нікітіна Олександра: «Я набула величезного досвіду під час проходження практики в Кам’янець-Подільському ліцеї №15 та мала змогу реалізувати вчительські навички, які мені пригодяться в майбутньому. Проходження педагогічної практики є цікавим етапом становлення майбутнього вчителя. Бути педагогом – це кропітка робота. Я відчула велику відповідальність на собі, адже маю стати прикладом для учнів, добре знати свій предмет та доступно його викладати. А найголовніше – бути професіоналом своєї справи і любити дітей»;

Чаплюк Олеся: «Під час практики в 7-А класі ліцею №15 я реалізувала всі знання, здобуті в університеті. Розробляла уроки, використовуючи інтерактивні методи та техніки для активного навчання. Застосовувала знання з психології та педагогіки для створення сприятливої атмосфери та кращого розуміння потреб учнів. Щодня проводила уроки, допомагаючи учням покращити мовні навички через різноманітні вправи. Цей досвід не лише вдосконалив мої педагогічні навички, а й дозволив спостерігати за розвитком учнів та їхніми досягненнями. Практика є важливим етапом у моєму професійному становленні, як вчителя».

Студенти висловлюють щиру вдячність вчителям і працівникам навчальних закладів за можливість навчатися та спробувати себе в майбутній професії, а керівникам від кафедри англійської мови Оксані Галайбіді, Аллі Марчишиній, Аллі Хоптяр, Наталії Фрасинюк за цінні рекомендації та поради.

Кафедра англійської мови