STEM-ідеї на уроках історії: інтеграція цифрових інструментів у навчальний процес

STEM-ідеї на уроках історії: інтеграція цифрових інструментів у навчальний процес

21 квітня 2025 року в Кам’янець-Подільському ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою було проведено інтегрований урок історії з залученням сучасних цифрових технологій, під час якого учні 10-Б та 10-В класів під керівництвом учителя історії Лесі Гринюк та асистента кафедри всесвітньої історії Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Ірини Пігович розробляли цифрову стрічку часу на тему: «Україна в роки Другої світової війни».

Під час заходу учасники успішно створили часолінію, яка охоплює ключові події, періоди та персоналії, пов’язані з історією України в роки Другої світової війни. Учасники активно працювали над хронологією, додаючи історичні факти, фотографії та архівні документи. Робота над стрічкою часу сприяла детальному аналізу подій, розширенню знань і розумінню складних історичних процесів. Використання цифрових інструментів зробило процес більш доступним та зручним, а також навчило учасників новим методам візуалізації історичної інформації. Завдяки архівним матеріалам й особистим історіям захід викликав глибокий інтерес та емоційний відгук в учасників.

Проведений захід є результатом співпраці й становить спільний інноваційний науково-методичний проєкт, під час розробки та проведення якого відбувся обмін знаннями та досвідом у галузі STEM-освіти в межах Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2025».

Кафедра всесвітньої історії