В Університеті Огієнка відбувся методичний семінар для вчителів історії та громадянської освіти Кам’янця-Подільського

В Університеті Огієнка відбувся методичний семінар для вчителів історії та громадянської освіти Кам’янця-Подільського

9 вересня 2025 року в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка відбувся методичний семінар для вчителів історії та громадянської освіти міста Кам’янця-Подільського. Захід став важливим простором для обговорення сучасних підходів до викладання історичних дисциплін та обміну досвідом між учителями закладів загальної середньої освіти й викладачами університету.

З вітальним словом до учасників семінару звернувся в.о. ректора Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Геннадій Бесарабчук.

Семінар розпочав учитель-методист Кам’янець-Подільського ліцею № 9 імені А. М. Трояна, керівник професійної спільноти учителів суспільних дисциплін Ярослав Нетеча, який детально зупинився на «Методичних рекомендаціях МОН щодо викладання історії та громадянської освіти в школі».

Далі виступили викладачі кафедри всесвітньої історії К-ПНУ. Завідувач кафедри, доцент Ігор Опря представив доповідь «Критичне мислення як ключова компетентність у навчанні історії та громадянської освіти». Старший викладач Діана Яблонська поінформувала учасників про «Курси підвищення кваліфікації у К-ПНУ» як дієвий інструмент професійного розвитку вчителів. Доцент Іван Боровець поділився напрацюваннями щодо використання умовно-графічної наочності на уроках історії. Асистент кафедри Ірина Пігович презентувала можливості застосування імерсивних технологій для створення інтерактивного освітнього середовища на уроках історії.

Завдяки різноплановим виступам семінар став плідною платформою для фахової дискусії, сприяв налагодженню співпраці між університетом і закладами загальної середньої освіти міста та окреслив нові орієнтири у вдосконаленні методики викладання історії й громадянської освіти.

Ігор Опря, завідувач кафедри всесвітньої історії,
кандидат історичних наук, доцент