Випускники знову “вчудили”, виконуючи творчі завдання на ЗНО

Випускники знову “вчудили”, виконуючи творчі завдання на ЗНО

Школярі, як завжди, видали чергові «перли» на цьогорічному ЗНО. На цей раз випускники показали «високий космос» польоту фантазії, який не снився навіть маститим письменникам-гумористам, розмірковуючи на тему «Чи людина сама себе ліпить, чи на неї впливає оточення». Сайт makarolia.wordpress.com поділився найсоковитішими «родзинками. Слід наперед зазначити, що граматичні, пунктуаційні та стилістичні помилки збережені згідно оригіналу. Отож, поспішайте сісти на стілець чи крісло, аби не впасти.

  • Своє дитинство Т. Шевченко прожив у злиднях, у недоїдках.
  • Наприклад, Мартин Боруля, він готовий відмовитись від своєї особистості заради якоїсь маски, яка йому не належить, заради збагачення, на фоні цього всі його людські гарні якості тускніють.
  • Отже, треба цінувати кожну людину як особистість, не йти на провокації життя.
  • Я потрапила в клас, де діти постійно пропускали уроки, не слухали вчителів. Через 2-3 місяці я почала перетворюватись на них.
  • Чіпка і його «друзі» вбивали панів, грабували заможних селян задля того, щоб змастити душу горілкою.
  • Людина має тримати свою особистість у кулаку.
  • Хтось є особистістю, а хтось є тільки назвою від особистості.
  • Він (Еней) не знав, що таке жалість, без всякого жалю ґвалтував заміжніх жінок і спалював їх у домівках.
  • Чіпка попав у компанію Щура.
  • Батько закладає особистість в утробу матері.
  • Інколи треба розгружувати себе, адже якщо не відпочивати, потім можна з глузду з’їхати від постійної праці, а якщо змішувати приємне з корисним, то буде набагато зручніше.
  • Казка про двох братів з родини пияк.
  • Батьки загалом хочуть зробити дитину, схожу на себе.
  • Головне – сила волі і розмір свого «Я»
  • У моїй сім’ї грала велику роль частина чоловічого виховання.
  • Кохана моя дає мені музу реп читати і писати.
  • А якщо ви все це дасте, то вона (дитина) буде щаслива і файна особистість.
  • Хоч я на вулиці з хлопцями болото місила, але маю свою голову. Тепер ходжу до церкви, де всі бачать мою культуру мовлення.
  • Людина походить від мавпи? Ще жодна мавпа не вигадала зброї, але її винайшли.
  • Усі ми можемо називати себе персонами.
  • Занурившись в історію, можемо зустрітися з відомим лідером Леніним.
  • Кожен сам є куєць своєї долі.
  • Скоро я стану майбутнім студентом.
  • Вона стала блуждати з ночним оточуванням і тепер вона стала людиною без місця проживання.
  • Особистість допомагає рухатися у заданому напрямі життя.
  • На вулиці так багато бидла, яке забуло, як розмовляти з людьми.
  • Навколо багато ілюзій, котрих людині було впаяно в голову з дитинства.
  • Моя особистість написала вам твір. Коли ви прочитаєте моє творіння, ви зразу змінити погляди на життя. На превеликий жаль, у мене катастрофічно не вистачає часу, а у мене стільки думок…
  • У мене був знайомий, синонімічний до мене.
  • Батьки Т.Шевченка не мали грошей, тому Шевченко пішов у школу працювати, щоб підслуховувати вчителів під час уроку.
  • Я виросла у дуже великій сім’ї. Моєю особистістю ніхто не цікавився, вони не мали часу, бо вони планували інші особистості.
  • Яким чином ми доводимо свою підсознаність достойного виховання своєї статі.
  • Потрібно мати міру і не намагатися з свого гада показати найінтелігентнішу людину в світі.
  • Після 23-х людина може розповісти, хто вона, чого хоче, а до 23-х – лише називає ім’я і прізвище.
  • Стус готовий був нести хрест на Голгофу за Україну.
  • Леся Українка ніколи не здавалася і завжди зімкнувши зуби ішла вперед.
  • У сучасному світі кожен ходить з викрутасами.
  • Освіта є невід’ємною стадією нашого життя.
  • Попри всі негаразди, Леся Українка боролася за життя і перемогла його.
  • Князь Ярослав створив першу на Русі книгописарню.
  • Степан Радченко хлопець який переїхавши із села до міста. Він почував себе не прилюдно, йому було незручно. Цей хлопець сільський, який добивався всього в житті, любив дівчат.
  • Очипір піддається впливові своїх дружків Лушні, Матні і Пацюка.
  • У той момент у його голові з’являється ще одна людина і починає йому дорікати і танцювати на його психіці.
  • Коли ти на важкій дорозі, тоді ти на правельному шляху.
  • Відомо, що Суворов у дитинстві був слабенький тілом. І тільки через сумлінну працю Суворов залишився на сторінках історії.
  • Прикладами до аргументів я хочу навести своїх молодших двоюрідних братів.
  • У романі «Тигролови» все на оборот. Сім’я, яка знаходить Григорія Многогрішного, надає йому кришу над головою, їдло, турботу і любов.
  • Людина має ставитися до моральних основ свого життя літературно, бо література – це найкраще джерело людського часу життя.
  • Коли моральні цінності різних епох стикаються між собою, виникає конфлікт поколінь.
  • Драма-феєрія Лесі Українки «Мавка»…
  • Наш український дух не вщухає й дотепер.
  • Я майже кожний день бачу аморальну людину, хлопців та дівчат, старих та молодих, а навіть і зовсім юних. Вони кажуть, що живуть у своє задоволення. Задоволення – це ходити і смердіти? Це пити, курити і споживати наркотики? Чи може задоволення – це вести розгульне життя?
  • Якщо ти живеш у плем’ї, в якому їдять мух, ти теж їстимеш мух, бо для вашого народу це – норма.
  • Степан Радченко поїхав покорювати місто, але забув про всю людяність. Він користувався жінками як серветками а потім просто викидав їх.
  • Наприклад, наші дні, Росія – відсутня мораль!
  • Цивілізація вбила в нас манери. Все пропало. Де чоловіки, які мали б битись за своїх дам на турнірах, подарувати дамі квітку? Леді сидять вдома перед комп’ютером, не то щоб піти в парк, погуляти, поспілкуватись. Вони заміняють живе спілкування віртуальним. Комп’ютер убиває манери, люди тупішають.
  • Людина має якісь свої особистості. Особистість – це щось особисте якоїсь людини. Наприклад: телефон, будинок, машина, квартира, яхта, магазин, велосипед та ін. Кожна людина має дуже багато своїх особистостей. Наприклад: у мене є телефон, часи, браслет, велосипед, мотоцикл. Кожна людина може ділитися чимсь особистим. Особистості для кожної людини означають порізному. Для однієї це речі, для іншої особистості куплені кимсь. Для кожного якась особистість є приємною. Також в українській літературі кожен письменник чимсь особливий, бо має багато своїх особистостей. Наприклад Леся Українка в неї є багато особистих віршів які вона написала самостійно, хоч і була прикута до ліжка. Тарас Шевченко має також особисті вірші та кобзарі, написані його рукою. Так що особистість буває різна і в кожного вона є. І кожна людина повинна використовувати свою особистість.

Ще однією темою для написання творчого завдання була така: «У житті людина може досягати різних висот. Багато хто прагне владарювати, керувати, бути значною й помітною фігурою. А дехто вважає, що й маленька людина може приносити велику користь». Випускники і тут відзначилися. Сайт zdolbunivcity.net опублікував кільканадцять «нових» слів, словосполучень, нових поглядів на деякі речі, в яких зустрічаються персонажі творів «Кайдашева сім’я» Івана Нечуя-Левицького та «Бджола та Шершень» Григорія Сковороди. Отож, сучасні мовознавці, не вигадуйте нових чудернацьких слів – усе давно вже зроблено до вас молодшим поколінням. Що стосується нових слів та словосполучень, нам найбільше припали до вподоби такі: механік-кухар, загарблеників (загарбників), палиця ковбаси, зросла (доросла) людина, талантові (талановиті).

До речі, не менш шокуючим виявився погляд школярів на деякі речі в наступних тезах:

  • Спочатку ти – людина, ти – особистість, а потім кістки і відро крові.
  • Коли людині потрібно добитись якоїсь цілі, в силу вступає сила тяжіння.
  • Вішати обман на голову.
  • Буратіно – це не людина, а шматок дерева.
  • Ті, хто мав владу, користувався нею не в той бік.
  • Є надія, що повага до малої людини ніколи не загине.
  • Невістка Кайдашихи була лагідна, чемна, за словом у кишеню не лізла.
  • Живучи з панами, Кайдашиха перейняла всю ту похоть.
  • Кожна людина може досягнути висот у навчанні, у спорті та в інших життєвих пунктах.
  • Відомі зірки, які народилися за допомогою своїх батьків або родичів.
  • Завдяки маленькій людині урожай вже не сохне.
  • З малої Бджоли користі більше, за що Шершню мало б бути соромно.
  • Батьків треба поважати, бо вони тебе народили і дали по батькові.
  • Якщо будем зазнаватися, то вершина айсберга обламається.
  • Не можна оцінювати рибу по її здатності лазити по деревах.
  • Шевченка послали в табор.
  • Як голосить українське прислів’я.
  • Маленька людина більш заземлена.
  • Ми однакові за походженням, якого точно не знаємо.
  • Наше життя не може існувати без рівноваги та коло обігу.
  • Маленька людина може набагато більше зробити, ніж пихатий буржуй.
  • Наведу приклад Гітлера (а що друзі екзаменатори, не очікували?).
  • Були часи, коли Шевченко, Франко, Вишенський писали десь у хлівах, на дереві з ліхтариком.
  • Не можуть люди бути однаковими, тому у них є різні професії.
  • Всі ми раби божі, і усі ми смертники.
  • Отже, добре, що зараз немає євнухів, а є секс.
  • Магазин був зачинений, бо я не купив молока.
  • Декабристи – це люди, які знищували флору і фауну.
  • Треба зробити власну сім’ю, щоб вона підтримувала по кар’єрній драбині.
  • У нього була ідея, але вона понесла крах.
  • Не сидять на заїждженому зайорзаному місці.
  • Люди, залишайтеся людьми, свиней у нас і так вистачає.
  • Не потрібно цуратись недоліків, а проявляти їх з найкращої сторони.
  • Хтось нічого не досяг і на чуже не дивиться.
  • Щодня люди реалізують себе, виявляючи своє ставлення до оточуючих.
  • Навіть незначну особу мають більше, ніж ту, яка має більші статки.
  • У кожного з нас є мрії, які мають можливість здійснюватись.
  • Дитина дарує увагу своїм пращурам: бабусі та дідусеві.
  • Великі люди – наша влада, але там все запущено.
  • Людина – тварина досить дивна за своєю суттю.
  • Поспішиш – людей замордуєш.
  • Пишучи твір, я хотів зробити кінець достойним.
  • Спочатку нас спіткнула поразка.

Надіємося, що усі ці «фартові» автори таки вступили до українських вишів, які додадуть їм грамотності і підкинуть ще більше сюжетів для творчості.

Ольга Комарова,
гол. редактор сайту