У Харківському національному університеті міського господарства ім. О.М. Бекетова 9-10 квітня 2019 року за підтримки Посольства США в Україні та Регіонального офісу з питань викладання англійської мови при Посольстві США (RELO) відбувся з’їзд Асоціації викладачів англійської мови TESOL-Ukraine.
Активну участь у підготовці й проведенні з’їзду взяли дипломати й представники Держдепартаменту США, викладачі американських університетів, зокрема Джон Сільвер (John Silver, the Regional English Language Officer in Kyiv), Нік Ґордон (Nick Gordon, English Language Fellow with the U.S. Department of State), Венді Фінлансон (Wendy Finlanson, English Language Fellow with the U.S. Department of State), д-р Холлі Арнольд (Dr. Holly W. Arnold, State University in Kennesaw, Georgia, United States) та багато інших. Американські партнери та українські науковці провели для учасників з’їзду – викладачів і вчителів англійської мови – низку тренінгів та майстер-класів із методики викладання англійської мови у вищих та середніх навчальних закладах, із проблематики лінгвістичних досліджень, із психолого-педагогічних засад навчання іноземної мови.
На запрошення організаторів доцент кафедри англійської мови, доктор філологічних наук Марчишина Алла Анатоліївна провела презентацію у форматі ворк-шопу (workshop presentation) на тему “Social Constructing and Media Presenting of Gender Identity” («Соціальне конструювання й представлення в ЗМІ ґендерної ідентичності»). Вона зосередила увагу на соціальній природі кореляції стать/гендер і вербалізації цього феномену в медійному тексті. Особливо цікавими були завдання практичного плану – аналіз гендерно маркованих одиниць газетних текстів, групова робота з лексико-семантичного конструювання гендерної ідентичності, тест на визначення номінації квір-індивідів.
І учасники, і організатори з’їзду TESOL-Ukraine були одностайні в тому, що викладання англійської мови в Україні здійснюється відповідно до сучасних методологічних підходів і суголосне із викликами глобалізованого ринку праці.
За інформацією кафедри англійської мови