Якось на штендері (виносному рекламному щиті) біля кав’ярні я побачила чудову рекламу: стрілка ліворуч вказувала на «холодний жорстокий світ», а стрілка праворуч із написом «гаряча смачна кава» – на двері кав’ярні. Не зупиняючись на темі жорстокості світу, звернуся до приємних моментів теплого спілкування в дружній приязній атмосфері Ораторського клубу. Тим паче, один із виступів на засіданні 21 листопада стосувався саме реклами.
Катерина Ковальчук, студентка 3 курсу факультету іноземної філології, організувала жваву й невимушену бесіду зі слухачами. Це було непросто, адже співрозмовників було чимало. Тож оратор виявила неабиякі організаторські здібності, провівши бесіду у форматі «питання – відповідь». Обговорювалися різновиди реклами, її вплив на бажання придбати що-небудь (комерційна реклама) або щось зробити (соціальна реклама). Повсякчас демонструвалися захопливі рекламні ролики й аудиторія намагалася виокремити найцікавіші їх елементи. Впродовж невеликого проміжку часу, звичайно, неможливо охопити всі аспекти рекламної діяльності, та це й не було метою виступу. Але продемонструвати вправне, доброзичливе, емоційне керування спільним «пошуком істини» цілком можливо! Присутні впевнилися у цьому й високо оцінили виступ Катерини (104 бали зі 125 можливих). Передсвяткові вечори завжди налаштовують на щось казкове, містичне… Можливо, тому Єлизавета Нетеча вирішила розповісти про давню загадку людства – Атлантиду. Студентка-першокурсниця, дебютантка клубу, запитала: що ж таке Атлантида? Міфічний острів-держава чи реальна частина суші, похована під товщею атлантичних вод? Діалоги Платона, історичні знахідки, древні та сучасні географічні мапи, міркування дослідників, асоціації з іншими об’єктами в різних куточках світу – все було використане оратором для того, щоб поділитися своєю інформацією і підштовхнути слухачів до роздумів. Доповідь Єлизавети була надзвичайно інформативна, бездоганна з погляду стилістики, граматики, чистоти мовлення. Дівчині вдалося зацікавити аудиторію (97 балів).
І ось вибух емоцій, «роздуми вголос», активне використання невербалики, екстравагантна манера спілкування – все це Маріанна Парик, магістрантка, давній прихильник пошуку відповідей на вічні запитанняJ. Що таке нормальність? Хто є нормальною людиною? Чи існують критерії нормальності? Як зіставляються поняття нормальність і геніальність, нормальність і раціоналізм? Мабуть, глобальність теми та недостатня впевненість оратора у відстоюванні власної позиції далися взнаки – Маріанна отримала 92 бали.
Завершуючи, хочу щиро подякувати присутнім за живе спілкування, добрий гумор, коректність, активність! Щоразу бачу в залі нові відкриті обличчя й радію тому, що наші засідання єднають позитивних і творчих людей. Разом ми – сила, разом ми – Ораторський клуб!
Наступна зустріч відбудеться 12 грудня о 16.00 в ауд. 206 головного корпусу університету.
Тетяна Білоусова, керівник Ораторського клубу