Сьогодні своїм цінним досвідом ділиться:
Оксана Семерня, доктор педагогічних наук, доцент кафедри екології:
“Дистанційна освіта в Україні та в інших країнах – поклик сьогодення. Студенти природничого факультету К-ПНУ імені Івана Огієнка старанно й сумлінно виконують завдання дистанційної роботи, які я розробила для них на платформі MOODLE.
Того дня, коли за розкладом стоять аудиторні заняття (лекції, практичні), я надсилаю міні-сповіщення старості відповідної групи з конкретним номером завдання. Це є спеціально розроблене завдання для дистанційної роботи студентів, яке завантажене на модульному об’єктно-орієнтованому динамічному навчальному середовищі MOODLE (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) Університету Огієнка. Зручна платформа MOODLE дозволяє і студентам, і викладачам працювати солідарно та конструктивно.
Це успішний проект Університету Огієнка! Рекомендую цей Успіх!”
Катерина Демчик, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методик дошкільної освіти:
“Модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище (MOODLE) – це освітня платформа, призначена для об’єднання педагогів, адміністраторів і студентів у єдину інтегровану систему та створення персоналізованого освітнього середовища. Оскільки система є безкоштовною та відкритою для учасників освітнього процесу (викладачів, студентів), то це дає можливість мобільно працювати.
Системою MOODLE користуюся не перший рік, тож можу зробити певні висновки щодо її ефективності та доцільності на сьогодні. Так, працюючи зі студентами 2 – 4-х курсів спеціальностей «Дошкільна освіта» й «Початкова освіта», я розробила курси «Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва», «Організація проектної діяльності у ДНЗ», «Організація гурткової роботи в закладах дошкільної освіти». Досить зручним для студентів є доступ до навчальних матеріалів (текстів лекцій, завдань до практичних/лабораторних занять) і самостійних робіт, додаткових матеріалів (довідників, посібників, методичних розробок в електронному вигляді) та засобів для спілкування; завантаження студентами завдань та перевірка їхніх знань за допомогою онлайн-тестування; можливість використання нагадувань про події в курсі; дискусійні форуми та обмін повідомленнями; можливість поділитися корисними посиланнями на інтернет-ресурси тощо.
Для студентів 3-го і 4-го курсів кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації творів мистецтва були розроблені курси, що сприяють опануванню декоративно-прикладного мистецтва, використовуючи можливості системи MOODLE. Студенти мають змогу ознайомитися не лише з теоретичним матеріалом лекцій, технологіями виготовлення виробів предметів побуту, аксесуарів, одягу, взуття, елементів інтер’єру тощо, а й із тлумачним словничком мистецтвознавчих термінів, який легко можна створювати за допомогою автоматизованого додатку в системі MOODLE.
Будьмо всі здорові та продовжуйте працювати за допомогою системи MOODLE, адже це зручно та результативно”.
Інна Беркещук, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови:
“Від початку карантину працюю зі студентами дистанційно. Студенти виявилися напрочуд ініціативними й згуртованими. В системі Moodle опрацьовують лекційний матеріал, виконують практичні завдання, лабораторні роботи.
Крім Moodle, контактую зі студентами через Viber, e-mail, моб.тел”.
Переймаємо досвід і робімо дистанційне навчання цікавим та ефективним!
Разом ми зможемо все!