Програма онлайн зустрічей експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи освітньої програми «Туризмознавство»
ПРОГРАМА
онлайн зустрічей експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи
в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка
у період з 05-07.10.2020 р.
освітньої програми «Туризмознавство» зі спеціальності 242 «Туризм» другого рівня вищої освіти
Розклад роботи експертної групи
Час | Зустріч або інші активності | Учасники |
День 1 – (05.10.2020) | ||
9.30–10.00 | Зустріч 1. з керівництвом ЗВО | Члени експертної групи;
керівник ЗВО – ректор Копилов С. А.; перший проректор – Дубінський В. А.; проректор з науково-педагогічної роботи – Кобильник В. В.; проректор з наукової роботи – Конет І. М. Проректор з науково-педагогічної роботи (адміністративно-господарська робота та розвиток матеріально-технічної бази) – Рачковський О. М. декан економічного факультету – Ткачук В. В.; гарант ОП – Баженова С. Е.
|
10.00–10.30 | Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 | Члени експертної групи |
10.30–11.00 | Зустріч 2. Огляд матеріально- технічної бази, що використовується під час реалізації ОП | Члени експертної групи;
гарант ОП – Баженова С. Е.; декан економічного факультету – Ткачук В. В.; |
11.00–11.30 | Підведення підсумків зустрічі 2 і підготовка до зустрічі 3 | Члени експертної групи |
11.30–12.00 | Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти | Члени експертної групи; Здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП (по 2-3 здобувачі з кожного року навчання) |
12.00–12.30 | Підведення підсумків зустрічі 3 | Члени експертної групи |
12.30–13.30 | Обідня перерва | |
13.30–14.00 | Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування | Члени експертної групи; представники студентського
самоврядування (1-2 особи) від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти; 2–3 особи від органу студентського самоврядування відповідного структурного підрозділу, у якому реалізовується ОП) |
14.00–14.30 | Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5 | Члени експертної групи |
14.30–15.00 | Зустріч 5 із випускниками ОП | Члени експертної групи;
випускники останніх 5 років (за можливості) |
15-00-15.30 | Підведення підсумків зустрічі 5 підготовка до зустрічі 6 | Члени експертної групи; |
15.30-16.00 | Зустріч 6 з роботодавцями | Члени експертної групи;
представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП |
16.00–16.30 | Підведення підсумків зустрічі першого дня в цілому | Члени експертної групи |
День 2 – (06.10.2020) | ||
09.30–10.30 | Зустріч 7 з адміністративним персоналом | Члени експертної групи;
перший проректор – Дубінський В. А.; проректор з науково-педагогічної роботи – Кобильник В. В.; керівник (представник) навчально-методичного центру забеспечення якості освіти – Бесарабчук Г. В.; керівник (представник) навчального відділу – Горчак Л. В.; керівник (представник) навчально-методичного відділу – Воєвідко Л. М.; заступник декана економічного факультету з навчально-методичної роботи – Олійник О. С.; керівник (представник) відділу міжнародних зв’язків – Сторчова Т.; керівник (представник) відділу моніторингу якості підготовки фахівців та підвищення їх кваліфікації – Розумовська О. Б. |
10.30–11.00 | Підведення підсумків зустрічі 7 та підготовка до зустрічі 8 | Члени експертної групи |
11.00–11.45 | Зустріч 8 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами | Члени експертної групи;
керівник (представник) відділу кадрів – Олійник І. І.; директор бібліотеки – Климчук Л. В.; керівник (представник) центру інформаційних технологій – Романюк В. М.; керівник (представник) відділу дистанційного навчання – не знайшли аналогічної посади на сайті; керівник відділу працевлаштування випускників – Адамовський В. І. |
12.00–13.00 | Обідня перерва | |
13.00–13.30 | Підведення підсумків зустрічі 8 і підготовка до зустрічі 9 | Члени експертної групи |
13.30–14.30 | Зустріч 9 з академічним персоналом | Члени експертної групи; науково- педагогічні працівники, що
безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі (не більше 10 осіб) |
14.30–15.00 | Підведення підсумків зустрічі 9 і підготовка до відкритої зустрічі | Члени експертної групи |
15.00–15.30 | Відкрита зустріч | Члени експертної групи; всі бажаючі особи |
15.30–16.00 | Підведення підсумків відкритої
зустрічі і підготовка до фінальної зустрічі |
Члени експертної групи |
16.00–16.30 | Фінальна зустріч | Члени експертної групи;
гарант ОП – Баженова С. Е. керівник ЗВО – ректор Копилов С. А.; декан економічного факультету – Ткачук В. В.; |
16.30–17.00 | Підведення підсумків фінальної зустрічі і другого дня в цілому | Члени експертної групи |
День 3 – (07.10.2020) | ||
09.30–15.30 | “День суджень” – внутрішня зустріч експертної групи | Члени експертної групи |
Тема: Акредитація 05.10.2020
5 окт 2020 09:30 AM
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75956126816?pwd=NzlDeXJuZ05OZ0Uwc0Q1ZUNNZUZmUT09
Ідентифікатор конференції: 759 5612 6816
Код доступу: kCDWi7
Тема: Акредитація 06.10.2020
6 окт 2020 09:30 AM
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75147365618?pwd=N01jL1NCMGxySHJ6Z3ZHY2ZtNWlCUT09
Ідентифікатор конференції: 751 4736 5618
Код доступу: 25Fg9m
Тема: Акредитація 06.10.2020. Відкрита зустріч
6 окт 2020 03:00 PM
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74510572282?pwd=cmtldDMzR0ZUT2VyZ2Q1WmdaNGdGZz09
Ідентифікатор конференції: 745 1057 2282
Код доступу: EHp1uq