Університет Огієнка в рейтингу вишів за результатами вступної кампанії 2021 року

Університет Огієнка в рейтингу вишів за результатами вступної кампанії 2021 року

Інформаційна система «Вступ.ОСВІТА.UA» оприлюднила щорічний рейтинг закладів вищої освіти за результатами вступної кампанії, що відбулася у 2021 році.

Університет Огієнка демонструє покращення своїх рейтингових показників у номінаціях «Вступники, зараховані на бюджет» і «Вступники, зараховані на контракт», а саме:

Рейтинг: Вступники, зараховані на бюджет. Рейтингова таблиця визначає заклади, до яких було зараховано найбільшу кількість вступників на навчання за кошти державного бюджету на перший курс для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань.

У 2021 р. К-ПНУ посів 49 місце (2020 р. – 53 місце).

Рейтинг: Вступники, зараховані на контракт. Рейтинг визначає лідерів серед навчальних закладів, що зарахували на навчання найбільше вступників за кошти фізичних та юридичних осіб на перший курс для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань). У 2021 р. К-ПНУ посів 92 місце (2020 р. – 103 місце). Рейтинг: Найбільший бал ЗНО на контракт. Цей рейтинг інформує про показники середнього бала ЗНО абітурієнтів, яких у 2021 році зараховано до вишів на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб (контракт). Зазначений рейтинг фактично визначає лідерів серед закладів освіти України, у яких вступники виявили бажання здобувати вищу освіту за власні кошти. У 2021 р. К-ПНУ посів 185 місце (2020 р. – 156 місце).

Рейтинг: Найбільший бал ЗНО на бюджет. Цей рейтинг-лист містить інформацію про середній бал сертифікатів ЗНО вступників, які були зараховані на навчання за кошти держбюджету на перший курс для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань). У 2021 р. К-ПНУ посів 129 місце (2020 р. – 123 місце).

Задля успішного розвитку Університету Огієнка та ефективної вступної кампанії 2022 року сьогодні важливо продовжувати формування позитивного іміджу університету, факультетів / навчально-наукового інституту, спеціальностей, освітніх (освітньо-професійних/освітньо-наукових) програм через активізацію профорієнтаційної роботи за сприяння як зовнішніх, так і внутрішніх стейкхолдерів.

Навчально-методичний центр забезпечення якості освіти