Чергові зустрічі в межах проєкту «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ»

Чергові зустрічі в межах проєкту «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ»

Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» статті 26, одним з основних завдань для університетів визначено провадження наукової діяльності шляхом проведення наукових досліджень і забезпечення творчої діяльності учасників освітнього процесу, підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації і використання отриманих результатів у професійній діяльності. З урахуванням змісту декларацій та комюніке Європейського простору вищої освіти заклади вищої освіти несуть первинну відповідальність за якість свого персоналу та забезпечення його сприятливим середовищем, що дозволяє ефективно виконувати власну роботу. Таке середовище, зокрема, має заохочувати наукову діяльність для зміцнення зв’язків між освітою та дослідженнями.

Цим важливим питанням діяльності сучасного науково-педагогічного працівника університету 11 травня 2021 р. було присвячено чергову онлайн-зустріч, спікером якої була Тетяна ФРАНЧУК, керівник відділу наукової роботи, кандидат педагогічних наук, доцент.

Спікер разом із учасниками проєкту обговорили зміст та інноваційні підходи в реалізації основних аспектів наукової діяльності науково-педагогічних працівників університету, адже вони мають забезпечити поєднання навчання і досліджень під час реалізації освітньої програми, відповідно до рівня вищої освіти, спеціальності й цілей освітньої програми застосовувати форми та методи навчання і викладання, які сприятимуть досягненню задекларованих в освітній програмі цілей і програмних результатів навчання, що відповідатимуть вимогам студентоцентрованого підходу та принципам академічної свободи.

Окрім того, Тетяна Йосипівна наголосила на важливості виконання на високому науковому рівні фундаментальних наукових досліджень, прикладних розробок, спрямованих на реалізацію пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки, й анонсувала обговорення на наступній онлайн-зустрічі питань щодо базових підходів і готовності учасників долучитися до проєктної роботи як на етапі власне дослідницькому, так і широкої практичної імплементації її результатів, що дозволить не лише реалізувати власну ідею, але й напрацювати напрям майбутнього кар’єрного розвитку в університеті.

Навчально-методичний центр забезпечення якості освіти