Сказати рекламі «так»: виробнича нарада щодо популяризації К-ПНУ

Сказати рекламі «так»: виробнича нарада щодо популяризації К-ПНУ

Реклама і зв’язки з громадськістю – напрям, що надає нові можливості розвитку успішних практик профорієнтаційної роботи, сприяє пошуку шляхів популяризації університету для залучення талановитих та мотивованих вступників.

04 жовтня відбулася виробнича нарада за участі проректора з наукової роботи Світлани Миронової, керівника відділу фандрайзингу Вероніки Буторіної, керівника центру інформаційних технологій Вікторії Романюк, керівника відділу наукової роботи Тетяни Франчук та представників пресцентру університету – Юлії Штефанко і Тетяни Мельничук.

На зустрічі обговорили напрями роботи щодо популяризації К-ПНУ в інформаційному просторі: телебаченні, соціальних мережах (Facebook, Instagram, YouTube), вебсайтах університету та структурних підрозділів тощо.

За результатами наради визначили пріоритетні напрями роботи популяризації К-ПНУ:

• органічне поєднання традицій та інновацій задля формування позитивного іміджу;
• удосконалення форм презентації;
• формування корпоративної лояльності та групової ідентичності навколо закладу вищої освіти;
• розроблення дієвого механізму просування К-ПНУ в інформаційному просторі за участі науково-педагогічних працівників і здобувачів вищої освіти.

Пресцентр