Команда Університету Огієнка серед авторів монографії «Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практик» проєкту Teaching Excellence

Команда Університету Огієнка серед авторів монографії «Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практик» проєкту Teaching Excellence

У межах Програми вдосконалення викладання у вищій освіті, яка реалізується Британською Радою в Україні в партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України, Advance HE (Велика Британія) у березні 2023 року вийшла друком монографія «Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практика».

Серед авторів монографії – команда Університету Огієнка: керівник навчально-методичного центру забезпечення якості освіти, кандидат педагогічних наук Геннадій Бесарабчук; керівник відділу міжнародних зв’язків, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Сторчова; кандидат філологічних наук Наталія Мєлєкєсцева;  кандидат історичних наук Андрій Хоптяр (перебуває в лавах ЗСУ).

Монографія присвячена питанням впровадження парадигми вдосконалення викладання у вищій освіті. Цей напрям є одним із пріоритетів розвитку Європейського простору вищої освіти, до якого належить і вища освіта України.

Видання містить три частини: у першій – узагальнено теоретичні основи та політичні передумови реалізації завдання вдосконалення викладання і навчання в університетах; у другій – представлені практики вітчизняних закладів вищої освіти і наукових установ, а також міжнародні проєкти, що реалізуються в Україні та опікуються цією проблематикою; у третій – подано практичні рекомендації для університетів і наукових установ щодо створення інституційних моделей, стратегій, підходів, рішень задля підвищення якості викладання й навчання.

Монографія стане у нагоді науково-педагогічним працівникам університетів, управлінському персоналу, дослідникам та експертам, які цікавляться проблемою вдосконалення викладання у вищій освіті та безпосередньо відповідають за її вирішення в закладах вищої освіти.

Продовжуємо системно працювати над реалізацією стратегічних завдань діяльності К-ПНУ, де одним із основних є формування, збереження та зміцнення кадрового потенціалу. Це передбачає необхідність створення відповідних умов професійного становлення, розвитку, удосконалення і самовдосконалення науково-педагогічних працівників.

Геннадій Бесарабчук,
керівник
навчально-методичного центру
забезпечення якості освіти