Завідувач кафедри соціальної роботи Наталія Гевчук – учасниця у навчальних заходах для фахівців проєкту «ПОРУЧ»

Завідувач кафедри соціальної роботи Наталія Гевчук – учасниця у навчальних заходах для фахівців проєкту «ПОРУЧ»

Завідувач кафедри соціальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Гевчук, яка є учасницею проєкту «Надання психосоціальної підтримки та забезпечення правосуддя як складової частини кращого догляду для вразливих дітей» за підтримки
Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, що реалізується громадською організацією «Всеукраїнський громадський центр «ВОЛОНТЕР» у ролі психолога-ведучої (тренера) груп підтримки для дітей, батьків та/або освітян за базовою програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення», взяла участь у навчальних заходах для фахівців проєкту «ПОРУЧ» з впровадження програми для підлітків з розвитку навичок побудови позитивної життєвої перспективи, зокрема у воєнний час.

Під час триденного тренінгу, який проходив 5-7 жовтня у м. Київ, учасники та учасниці разом із тренерками обговорили особливості підліткового віку, актуальні запити і виклики для підлітків у побудові життєвої перспективи; визначили, що характерно для сучасного покоління та чому важливо це враховувати, розглянувши теорію поколінь; окреслили особливості роботи фахівців з підлітками в часи невизначеності; а також ознайомилися з методичними рекомендаціями щодо впровадження програми та структурою і особливостями проведення тренінгових занять.

Із 11-13 жовтня пані Наталія підвищувала професійні навички, пройшовши навчання за програмою «Батьківство без стресу»: розвиток виховного потенціалу батьків та осіб, які їх замінюють, у часи невизначеності». Під час очних тренінгів у Києві спеціалісти розглянули моделі прив’язаності та розвиток здорової прив’язаності у дітей; моделі стресу та методи когнітивно-поведінкового втручання; особливості сприйняття стресових ситуацій дітьми різного віку та батьками, а також алгоритми реагування на них;
способи стабілізації для батьків та осіб, які їх замінюють. Також фахівці говорили про особливості прояву вікових криз, причини незручної поведінки дітей і як на неї вплинути, ресурси позитивного батьківства тощо.

Після завершення навчання психологи проєкту проводитимуть групи підтримки для батьків за цією програмою.

За результатами навчання учасники отримали сертифікати та можливість проводити тренінгові заняття за програмами.

Кафедра соціальної роботи