Інтерактивна взаємодія магістрантів як елемент неформальної освіти

Інтерактивна взаємодія магістрантів як елемент неформальної освіти

21 лютого здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти відвідали захід, організований Кам’янець-Подільською філією Хмельницького обласного центру зайнятості за сприяння готелю «Optima», у межах вивчення дисципліни «Соціальний менеджмент» (забезпечує викладання доцент кафедри менеджменту Надія Олійник).

На початку зустрічі заступник начальника відділу кар’єрного консультування Кам’янець-Подільської філії Хмельницької ОЦЗ Віктор Віннічук розповів про особливості отримання мікрогрантів на створення або розвиток бізнесу. Студенти дізналися про етапи отримання та призначення грантових коштів відповідно до представленого проєкту заявника. Також розглянули дискусійні питання економічних ризиків сьогодення, ведення звітності використання грантових коштів та відповідальності заявника при невиконанні умов мікрогранту тощо.Здобувачі вищої освіти взяли участь у тренінгу «Робота в команді як запорука успішної кар’єри», який провела психолог Наталія Ільєва. Чітко та доступно було обґрунтовано важливість командної роботи, визначено основні риси лідера й особливі здібності членів успішної команди задля досягнення спільної мети. Студенти мали можливість розвивати соціальні та особистісні навички, що пов’язані з вимогами до єдності в команді, формувати вміння раціонально визначати власні життєві цілі, демонструвати необхідність використання алгоритму колективної взаємодії для результативної роботи в команді.

Також магістранти були активними під час майстеркласу зі складання портфоліо. Учасники акцентували увагу на елементах структури побудови сучасного резюме, важливості рекомендаційного листа, як відгуку про кваліфікацію особи з попереднього місця роботи та його структуру, а також представлення кейсів особистих досягнень.

У сучасних умовах постійних змін і кризових ситуацій рівень професіоналізму менеджменту є ключовою конкурентною перевагою на ринку. Відповідні заходи дозволяють розвивати та формувати навички майбутніх управлінців, а також збалансовано поєднати у собі: якості лідера, що допомагають залучити співробітників до процесу досягнення мети, та  інструменти коуча, застосування яких дає можливість максимально розкривати потенціал підлеглих, тим самим отримувати мотивованих та професійних співробітників.

Кафедра менеджменту