Професійний розвиток педагога у викликах часу: теорія в практиці

Професійний розвиток педагога у викликах часу: теорія в практиці

26 лютого в межах співпраці кафедри теорії та методик початкової освіти К-ПНУ і ЦПРПП Кам’янець-Подільської міської ради,  а також вивчення ОК «Методика навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі» організовано семінар-практикум «Професійний розвиток педагога у викликах часу: теорія в практиці».

У заході взяли участь здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 1 курсу  спеціальності 013 Початкова освіта ОП Початкова освіта (гарант Наталія Гудима), директор і консультанти ЦПРПП.

Директор ЦПРПП Сергій Морозюк окреслив завдання центру – покращення професійного розвитку педагогічних працівників ЗЗСО, іх психологічну підтримку та консультування. Презентував першокурсникам як майбутнім учителям початкових класів роботу центру, що спрямована на узагальнення та поширення інформації з питань професійного розвитку педагогів, координацію діяльності педагогічних працівників, формування та оприлюднення програм підвищення кваліфікації.

Консультанти ЦПРПП Аліна Оксанюк, Світлана Лівіцька та Наталія Ніколайчук у світлі викликів часу окреслили питання освітніх утрат, зокрема на уроках української мови та читання; провели на основі діяльнісного підходу низку вправ на формування комунікативної компетентності; довели, що спілкування є важливим інструментом у подоланні освітніх утрат у молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Здобувачі працювали в командах, комунікували, розв’язували низку освітніх завдань, посміхалися і раділи. І найголовніше – не втратили бажання бути гарними вчителями початкових класів!

Дякуємо нашим стейкголдерам за плідний день, живу дискусію та окреслення нових напрямів у підготовці висококваліфікованих педагогів сучасної початкової школи.

Кафедра теорії та методик початкової освіти