06 березня 2024 року в межах вивчення освітнього компоненту «Методика роботи асистента вчителя в інклюзивному класі» здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 3 курсу спеціальності 013 Початкова освіта та завідувач кафедри теорії та методик початкової освіти, доктор педагогічних наук, професор Наталія Бахмат відвідали Інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) Кам’янець-Подільської міської ради.
Директор ІРЦ Лариса Ільніцька ознайомила здобувачів вищої освіти з основними напрямами роботи, висвітлила історію створення центру, його структуру, основні послуги, які він надає. Пані Лариса описала низку проєктів, які реалізують співробітники ІРЦ на теренах України та зарубіжжя.
Розповідь Лариси Василівни супроводжувалась цікавими фактами та зворушливими історіями людей, яким фахівці надали кваліфіковану допомогу.
Майбутні вчителі початкових класів із зацікавленістю розглядали обладнання та методичне забезпечення кабінетів психолога, логопеда, дефектолога, реабілітолога та інших фахівців. Директор зосередила увагу на основних методах, технологіях і формах роботи асистента вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами, розповіла про те, як здійснювати комплексну допомогу учням з адаптації до життя в суспільстві.
Ця зустріч та обговорення важливих питань із діяльності асистента вчителя спонукали багатьох здобувачів вищої освіти по-новому поглянути на життя, цінність й унікальність кожної дитини, важливість підтримки та розуміння.
Студенти поглибили теоретичні знання з навчальної дисципліни, закріпили їх на практиці. Також ця зустріч стала справжнім уроком людяності, милосердя і єднання, спонукала до роздумів над важливими питаннями освіти, розширила світогляд та подарувала незабутні враження.
Колектив кафедри теорії та методик початкової освіти і майбутні вчителі початкових класів висловлюють щиру вдячність директорці ІРЦ Ларисі Василівні та її команді за співпрацю, продуктивну зустріч, комунікацію, новий досвід і цікаву інформацію, яка сприятиме підготовці висококваліфікованих фахівців у сфері початкової освіти.
Кафедра теорії та методик початкової освіти