12 листопада було проведено семінар «Роль стейкхолдерів освітньої програми у формуванні цілей і програмних результатів навчання» в межах програми підвищення кваліфікації гарантів освітніх програм університету «Акредитація освітніх програм: механізми забезпечення якості вищої освіти в К-ПНУ». Спікером заходу була запрошена Олена Колеснікова, членкиня Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, заступниця виконавчого директора Всеукраїнського об’єднання обласних організацій роботодавців підприємств гірничо-металургійного комплексу «Федерація металургів України», голова з питань сталого розвитку Федерації роботодавців України. Вона наголосила, що саме ефективна комунікація між університетом і зовнішніми партнерами дозволяє створювати освітні програми, які відповідають актуальним потребам ринку праці та стимулюють розвиток компетентностей, затребуваних у сучасному суспільстві.
-
-
Також спікерами програми виступили Людмила Марчук, голова комісії з питань академічної доброчесності, та Оксана Чорна, керівник навчального відділу.
Людмила Марчук поінформувала гарантів освітніх програм про політику, стандарти і процедури дотримання академічної доброчесності в К-ПНУ, акцентувала увагу на важливості формування культури академічної доброчесності як невід’ємного складника сучасної освіти. Під час зустрічі було розглянуто ефективні механізми запобігання академічному плагіату та питання впровадження політики «нульової толерантності» до будь-яких проявів академічної недоброчесності в університеті. Людмила Марчук наголосила на важливості популяризації академічної доброчесності серед здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників, а також співпраці всіх ланок університету в дотриманні академічної доброчесності серед викладачів і студентів.
Керівник навчального відділу Оксана Чорна наголосила на ключових аспектах організації академічної мобільності як запоруки розвитку сучасного закладу освіти, ознайомила учасників програми з локальними документами К-ПНУ, які регламентують процедуру та правила визнання результатів навчання, здобутих на інших освітніх програмах під час академічної мобільності або отриманих у неформальній освіті, окреслила переваги неформальної освіти як інструменту розвитку додаткових можливостей здобувачів вищої освіти.
Навчально-методичний відділ