Нову спеціальність – «Реклама та зв’язки з громадськістю» – відкрито в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка.
Підготовку фахівців за цим напрямом здійснюватиме кафедра журналістики факультету української філології та журналістики. У Хмельницькій області набір на спеціальність «Реклама та зв’язки з громадськістю» відбувається вперше.
І якщо ви прагнете працювати у сфері ЗМІ, мрієте про славу диктора, ведучого чи акули пера, то сміливо можете подавати документи як на спеціальність «Журналістика» так і на «Рекламу та PR». Приємною новиною для абітурієнтів є й те, що цей напрям має фіксовані державні місця.
Реклама та зв’язки з громадськістю :
- Спеціальність, яка поєднує творчу складову та логічне мислення
- Знання, що стосуються не тільки особливостей класичної реклами, а й маркетингових комунікацій
- Поєднання креативності з виваженістю і точністю
- Диплом, з яким не буде проблем з працевлаштуванням – із багатьох тисяч фахівців, що працюють сьогодні в українському рекламному бізнесі, професійну освіту мають лише кілька відсотків
- Широке коло спілкування та цікаві нові знайомства
- Унікальна освіта з універсальним діапазоном, що дає можливість випробувати себе в найрізноманітніших областях реклами – від креативу до керівництва масштабними рекламними проектами і застосовувати свої знання в суміжних сферах.
Серед професій, які згодом можуть опанувати студенти, що навчаються за напрямом «Реклама і зв’язки з громадськістю», можна виокремити:
- креативний директор (розробка концепції реклами);
- фахівець по роботі із засобами масової інформації (підтримання контактів з представниками засобів масової інформації);
- менеджер зі зв’язків з громадськістю (організація та проведення спеціальних PR-заходів, акцій та ін.);
- рекламний агент і менеджер по роботі з клієнтами (робота з клієнтами, розробка рекламної стратегії);
- копірайтер (написання текстів чи слоганів, заснованих на розробленій стратегії проведення рекламних компаній);
- спічрайтер та прес-секретар керівників громадських, політичних та державних установ (підбір, аналіз інформації, наданої ЗМІ);
- керівник і фахівець підрозділів зв’язків із громадськістю органів влади всіх рівнів;
- PR-консультант в рекламних та консалтингових агентствах,
- іміджмейкер у сферах політики та шоу-бізнесу,
- журналіст у ЗМІ,
- фахівець з внутрішньокорпоративних і інших соціальних комунікацій тощо.
Сертифікати ЗНО, необхідні для вступу до університету за напрямом «Реклама та зв’язки з громадськістю»
- Українська мова та література
- Історія України, або іноземна мова або географія.
- Творчий конкурс
Нагадуємо, що зараз триває вступна кампанія, ознайомитись з правилами прийому, переліком спеціальностей та подати електронну заяву можна на сайті приймальної комісії.
Оксана Грушанська