Громадська організація “Український народний контроль” спільно з кредитною спілкою “Kredit House Ukraine” оголошують про початок конкурсу, метою якого є надання фінансової допомоги студентам закладів вищої освіти України.
Для участі в конкурсі запрошуються студенти економічного факультету денної та заочної форм навчання.
Умови конкурсу:
-
учасникові необхідно створити аналітичну статтю на одну з тем: “Сайт компанії, як основний інструмент маркетолога”, “Маркетингова стратегія просування для B2B компаній в онлайні”, “Інтернет-маркетинг: переваги переходу з офлайн-реклами в онлайн”;
-
стаття має бути унікальною та такою, що не публікувалася в інтернет виданнях;
-
розмір тексту статті – 1500-3000 слів.
Для того, щоб відправити свою роботу на конкурс, варто заповнити онлайн-форму за посиланням.
Детальну інформацію про умови конкурсу можна знайти за посиланням.
Тетяна Білецька, керівник відділу наукової роботи