16 березня науково-педагогічні працівники, члени комісії з питань академічної доброчесності К-ПНУ, зокрема завідувач кафедри економіки підприємства, доктор економічних наук Наталія Мазур, керівник навчального відділу Людмила Горчак, керівник відділу наукової роботи Мар’яна Плахтій, доцент кафедри загальної та практичної психології Оксана Логвіна, декан факультету фізичної культури Іван Стасюк, завідувач кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання Евеліна Жигульова, доцент кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання Ростислав Чаплінський, доцент кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання Вадим Зданюк, методист вищої категорії навчального відділу, керівник пресцентру Зореслава Шевчук, голова профкому студентів, аспірантів та докторантів Юлія Штефанко, взяли участь в Open Education Forum, під час якого було обговорено впровадження провідних академічних практик, проєктів і програм у сфері освіти.
Спікерами заходу були представники Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, провідних українських та іноземних закладів вищої освіти, стейкхолдери.
Жваву дискусію викликало панельне обговорення “Якість освіти та академічна доброчесність: чому якісна освіта обов’язково передбачає доброчесність”, у якій своїми думками поділились Володимир Бугров, проректор КНУ імені Тараса Шевченка, Єгор Стадний, віце-президент КШЕ, Михайло Винницький, керівник секретаріату НАЗЯВО, Тарас Тимочко, координатор Проєкту сприяння академічній доброчесності в Україні (2016-2020).
Цінним досвідом та практиками впровадження політики академічної доброчесності поділилися Ірина Маслікова, завідувач кафедри етики, естетики та культурології КНУ імені Тараса Шевченка, Дарія Щеглюк, керівник Сектору моніторингу якості освіти КНУ імені Тараса Шевченка під час вебінару “Проєкт академічної доброчесності від Американських рад: “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти (Academic IQ)”.
Крім того, під час форуму обговорили питання неформальної та інформальної освіти, особливості викладання під час пандемії, кращі практики розвитку трудового потенціалу Східної України, звернули увагу на проведення акредитації в закладах вищої освіти.
Пресцентр