Всеукраїнський воркшоп «Фінансова грамотність у початковій школі. Практичні інструменти навчання підприємству»

Всеукраїнський воркшоп «Фінансова грамотність у початковій школі. Практичні інструменти навчання підприємству»

11 травня 2021 року на кафедра теорії та методик початкової освіти К-ПНУ організувала і провела Всеукраїнський онлайновий воркшоп «Фінансова грамотність у початковій школі. Практичні інструменти навчання підприємству».

Економічна освіта в початковій школі має сформувати систему раціонального мислення і поведінки сучасної людини в умовах ринкових відносин, розвивати підприємницькі здібності, виховувати громадян, які стануть носіями національної та людської гідності, патріотизму, порядності, ділової культури, активними творцями матеріальних і духовних цінностей, – зазначають джерела масмедіа.

Метою воркшопу є розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів в умовах Нової української школи для підвищення якості фінансової грамотності молодших школярів; удосконалення вітчизняної освітньої системи та розроблення актуальних напрямів підготовки компетентнісного конкурентоздатного вчителя початкових класів, забезпечення його успішності в сучасному соціумі; вивчення й узагальнення педагогічного досвіду вчителів початкових класів м. Кам’янця-Подільського та Хмельницької області загалом; об’єднання випускників спеціальності Початкова освіта педагогічного факультету К ПНУ; активність зі стейкхолдерами з метою якісної підготовки сучасного вчителя початкових класів; створення онлайнового простору для успішної комунікації учасників освітнього процесу, використання інноваційних та інформаційних технологій з урахуванням інтеграційних процесів європейського освітнього простору.

Цільовою аудиторією воркшопу були здобувачі вищої освіти спеціальності Початкова освіта Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Рівненського державного гуманітарного університету, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя; педагогічні працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників Кам’янець-Подільської міської ради, комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», Полонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Хмельницької області, Шатавського та Маківського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів, колегіум» Маківської ОТГ Хмельницької області, Гуменецького ліцею Гуменецької сільської ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області; науково-педагогічні працівники Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Рівненського державного гуманітарного університету, усі охочі в галузі початкової та вищої освіти.

Вітальне слово виголосила Наталія Гудима, завідувач кафедри теорії та методик початкової освіти, кандидат філологічних наук, доцент.

Прекрасні доповіді та презентації підготували Хижинська І.І., учитель початкових класів ІІ категорії Кам’янець-Подільського НВК № 14, Стиран Н.М., голова методичного обʼєднання вчителів 4 класів Дунаєвецької міської ОТГ, Пазюк І.В., учитель початкових класів І категорії Гуменецького ліцею Гуменецької сільської ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області, Мельничук Н.В., голова методичного обʼєднання вчителів 3класів Дунаєвецької міської ОТГ, учитель початкових класів вищої категорії Зеленченської гімназії Дунаєвецької міської ОТГ, Скутська С.З., учитель початкових класів, учителька вищої категорії, «вчитель-методист», Полонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Хмельницької області, Калинюк Н.М., учитель початкових класів І категорії Маківського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів, колегіум» Маківської ОТГ Хмельницької області.

В обговоренні взяли участь і науково-педагогічні працівники кафедри, і здобувачі вищої освіти.

Висловлюємо подяку випускникам К-ПНУ, а сьогодні — висококваліфікованим фахівцям у галузі початкової освіти, методистам і науковцям, за цікаві та змістовні доповіді, прекрасні презентації, живий дискурс, позитивне налаштування, ефективну комунікацію та взаєморозуміння. Упевнені, що окреслені методичні рекомендації та презентовані фрагменти освітньої діяльності є інструментом у підготовці наших здобувачів вищої освіти, майбутніх учителів початкових класів. Така співпраця є результативною.

Наталія Гудима, завідувач кафедри теорії та методик початкової освіти