Студенти факультету української філології та журналістики – співорганізатори заходу у віртуальному середовищi

Студенти факультету української філології та журналістики – співорганізатори заходу у віртуальному середовищi

13 травня 2021 року студентки академічної групи FUkr1-B20 факультету української філології та журналістики Валерія Доннікова, Маріна Климюк та Вікторія Компанієць разом із доцентом кафедри української мови Наталією Ладиняк  організували та провели демонстраційний захід у віртуальному середовищі AltspaceVR – засідання дискусійного клубу «Наука – це цікаво!». 

Подія відбулася в межах пілотної Менторської програми для викладачів ЗВО «Новий інструмент – нові можливості: знайомимося з AltspaceVR». Програму ініціювала команда проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси (2017–2021).

Проведенню заходу передувало навчання упродовж квітня-травня 2021 року: ознайомлення з можливостями AltspaceVR, набуття практичних навичок роботи в середовищі.

На першу зустріч дискусійного клубу «Сучасна наука: напрями, ключові проблеми та фейки» завітали викладачі з інших українських ЗВО та менторки програми Наталія Запішна , Надія Кравченко, Інна Палько  й Світлана Усенко.

Кропітку роботу студенток і викладача, цікаві доповіді з тем «Новітні досягнення українських науковців» (Вікторія Компанієць), «Наукові фейки: бажане vs дійсне», «Ознаки псевдонауки: як їх розпізнати» (Валерія Доннікова, Маріна Климюк), проведені інтерактивні вправи й завдання схвально оцінили всі учасниці заходу й менторки програми.

Сподіваємося, що зустрічі дискусійного клубу «Наука – це цікаво!» у віртуальному просторі AltspaceVR триватимуть, адже ще стільки важливих питань не з’ясовано та не вирішено актуальних наукових проблем. Застосування віртуального простору як допоміжного інструменту для навчання не лише допомагає опанувати нові вміння, а й дає змогу студентам і викладачам брати участь у різноманітних заходах і створювати власні, запрошувати на них науковців з інших країн, дискутувати, перебувати в колі однодумців.