23 і 24 вересня на запрошення кафедри теорії та методик початкової освіти (завідувач – кандидат філологічних наук, доцент Наталія Гудима) відбулися лекції запрошених професорів – фахівців у галузі початкової освіти, для здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти, науково-педагогічних працівників та всіх охочих.

23 вересня розпочала цикл зустрічей Наталія Богданець-Білоскаленко, доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України, автор підручників і хрестоматій із читання для початкової школи та підручників для українських шкіл у Польщі.
Наталія Іванівна виголосила доповідь на тему «Мовно-літературні орієнтири становлення сучасного вчителя початкових класів», продемонструвала пізнавальний і змістовний матеріал із практичним спрямуванням.

24 вересня доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, сертифікований тренер із медіаосвіти та медіаграмотності, фахівець із медіадидактики Інна Червінська окреслила особливості критичного аналізу в доповіді “Медіаосвіта та медіаграмотність: освітній інструментарій медійно-інформаційної компетентності педагога”. Такий формат зустрічі є важливим складником у підготовці сучасного вчителя початкових класів, який володітиме найефективнішою методикою у формуванні інформаційно-цифрової компетентності молодшого школяра.
Пресцентр, кафедра теорії та методик початкової освіти