09 листопада 2021 року відбулася І Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти», присвячена 10-річчю кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Метою конференції є обговорення питань навчання, виховання, корекції розвитку дітей із порушеннями пізнавальної діяльності. Це одна з проблем наукових досліджень кафедри та наукової школи, яка діє на її базі. До участі в конференції долучилось 206 осіб, з них: 13 докторів наук, 56 кандидатів наук, аспіранти, педагоги-практики з різних куточків України, зокрема: Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди, Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Херсонського державного університету, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія», Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, Державної наукової установи «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини» Державного управління справами.
З-поміж практиків у конференції взяли участь керівники, учителі спеціальних та інклюзивних шкіл, навчально-реабілітаційних закладів; педагоги інклюзивно-ресурсних центрів; вихователі закладів дошкільної освіти з Хмельницької, Вінницької, Тернопільської, Одеської, Дніпропетровської, Київської, Івано-Франківської, Херсонської, Рівненської, Донецької, Полтавської, Закарпатської, Львівської, Луганської областей.
Висловлюємо подяку всім учасникам за активну участь у Всеукраїнській онлайн-конференції!
Оксана Смотрова, асистент кафедри соціальної та інклюзивної освіти