Тренінг для представників фахової спільноти вчителів української мови та літератури закладів загальної середньої освіти Дунаєвецької ТГ

10 січня в межах співпраці з Кам’янець-Подільським національним університетом імені Івана Огієнка, Центром ПРПП Дунаєвецької міської ради спільно з ГО “Подільська освітня платформа” відбувся сертифікований (15 годин) тренінг “Імплементація інфомедійної грамотності в дисципліни гуманітарного циклу” для представників фахової спільноти вчителів української мови та літератури ЗЗСО Дунаєвецької ТГ.

Зустріч провели Оксана Почапська, доцент кафедри журналістики, кандидат наук із соціальних комунікацій, та Олег Рарицький, доктор філологічних наук, завідувач кафедри української літератури і компаративістики.

Читати далі

Чемпіонат Хмельницької області з пауерліфтингу та класичного пауерліфтингу

З 09 до 10 січня в м. Городок (СК “Епіцентр”) пройшов чемпіонат Хмельницької області з пауерліфтингу та класичного пауерліфтингу. Здобутки пауерліфтерів факультету фізичної культури К-ПНУ: Владислав Фтемов – в/к 66 юніори, Олександр Товстокоров – в/к 105 юніори. Також на урочистому відкриті змагань відзначили найкращих спортсменів за підсумками 2021 року. До п’ятірки кращих увійшли магістрантка Тетяна Шлопко та студентка 3 курсу факультету фізичної культури Анастасія Антонюк.

Вітаємо спортсменів та їх тренера, ЗСУ Вадима Воронецького з успішним початком змагального марафону!

Спортивний клуб

Гостьова лекція професора Світлани Миронової для здобувачів вищої освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

10 січня доктор педагогічних наук, професор Світлана Миронова прочитала гостьову лекцію на тему «Створення інклюзивного середовища в закладі вищої освіти» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня ОНП «Психологія» Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.

Читати далі

Ювілейні заходи до 90-річчя від дня народження Михайлини Коцюбинської

Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка анонсує продовження заходів у межах проведення Всеукраїнської наукової конференції «Феномен Михайлини Коцюбинської в контексті доби» (до 90-річчя від дня народження письменниці). 11 січня о 14.00 на базі Чернігівського літературно-меморіального музею-заповідника М. Коцюбинського на платформі Google Meet відбудеться секційне засідання «Михайлина Коцюбинська – інтерпретатор та дослідник класичної української літератури».

Покликання на зустріч

Програма зустрічі

Module Fair for students у межах проєкту Програми вдосконалення викладання у вищій школі

Студенти факультету іноземної філології спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)  Анастасія Рябокляч, Анна Ферук, Андрій Дубінський стали учасниками заходу освітнього проєкту Програми вдосконалення викладання у вищій школі, у якому бере участь Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.

Читати далі

Реалізація інформаційно-освітнього середовища в К-ПНУ

Упровадження сучасних систем дистанційного навчання є важливим для якісного освітнього процесу ЗВО. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка сьогодні використовує багатофункціональне середовище MOODLE, у якому забезпечено активну комунікацію між студентами і викладачами. Платформа дистанційного навчання – це програмне забезпечення, яке можна використовувати не тільки для розміщення навчальних матеріалів, а й для комунікації між студентами, між студентами та викладачами. За необхідності можна контролювати виконання завдань, запланованих для студентів. Тобто інструменти дистанційного навчання – це спеціалізовані програмні середовища, які дозволяють інтегрувати та опрацьовувати різні формати медіафайлів, підтримують міжнародні стандарти електронного навчання, мають інструменти для підтримки різних платформ дистанційного навчання, можливість використовувати шаблони та забезпечувати високу якість курсів.

Читати далі

Кам’янеччина різдвяна: повір’я, прикмети, традиції

Різдво Христове – одне з великих християнських свят, які віряни відзначають особливо урочисто. Цього дня ми прославляємо одну з найвеличніших подій в історії – народження Сина Божого Ісуса Христа. Усі християни переконані, що Ісус був посланий Богом на землю задля спокутування гріхів і спасіння людства. Бог-отець хотів показати важливість любові, добра, співчуття та взаєморозуміння.

Різдво – свято любові та надії, яке українці традиційно відзначають у родинному колі. У переддень народження Ісуса на небі засяяла Вифлеємська зоря, що сповіщала світу про появу на світ Спасителя і вказувала шлях до Царя всіх людей. Тому 6 січня Святвечір особливо шанується в українських родинах.

Читати далі

У К-ПНУ затверджено Правила прийому 2022

 30 грудня на засідання вченої ради було затверджено Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка у 2022 році (протокол №15 від 28 грудня 2021 року).
Із детальною інформацією щодо вступу можна ознайомитися на сайті приймальної комісії.
Пресцентр

Як будуть нараховувати бали за зовнішнє незалежне оцінювання

Завдання з вибором однієї правильної відповіді – це завдання, яке складається з умови та трьох, чотирьох або п’яти варіантів відповіді, з яких лише один правильний. За правильну відповідь учасник отримає 1 бал.

Завдання на встановлення відповідності (“логічні пари”) – завдання складаються з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення “логічних пар”) між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Виконаним завдання вважається тоді, коли учасник ЗНО зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 3 або від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей.

  • Учасник ЗНО отримує 1 бал за кожну правильно встановлену відповідність (“логічну пару”), тобто може набрати максимум 3 або 4 бали за таке завдання залежно від предмета.
  • Але буде нараховано 0 балів за будь-яку “логічну пару”, якщо відповідь є неправильною, зроблено більше однієї позначки в рядку або відповіді на завдання не надано.

Читати далі