Молоді науково-педагогічні працівники університету в процесі реалізації змісту проєкту мають змогу вдосконалювати свої професійні компетентності шляхом активної участі в заняттях, спікерами яких є провідні науково-педагогічні працівники та керівники структурних підрозділів нашого закладу вищої освіти.
01 квітня 2021 р. відбулася зустріч учасників проєкту з Оленою Сідоровою, головним бухгалтером університету. Для сучасного викладача вдосконалення фінансової грамотності є однією із важливих умов його професійного становлення та однією з умов розвитку освітньої (освітньо-професійно/освітньо-наукової) програми, реалізацію якої він забезпечує. Упродовж останніх років університетська спільнота спостерігає суттєві зміни, що відображено в нових підходах МОН України до формульного фінансування закладів вищої освіти, у запровадженні нових вимог до формування мінімального розміру плати за навчання для здобуття вищої освіти на основі індикативної собівартості, який використовують як індикатор мінімальної вартості надання освітньої послуги одній фізичній особі − здобувачу вищої освіти та застосовують для встановлення надавачем освітніх послуг мінімального розміру плати за навчання для здобуття вищої освіти тощо.
Під час заняття Олена Володимирівна розкрила основні структурні складники, за якими МОН України здійснює розподіл фінансів для університету, надходження та витрати коштів державного бюджету загального і спеціального фондів закладу вищої освіти, фінансування в університеті органів студентського самоврядування, механізм формування вартості надання освітніх послуг і деталізований розрахунок індикативної собівартості на 2020 р.
Науково-педагогічним працівникам університету як учасникам освітнього процесу також дуже важливо бути готовим до професійно-педагогічної діяльності в інклюзивному середовищі з різними категоріями здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами.
Для вирішення цього завдання присвячено цикл занять Світлани Миронової, завідувача, професора кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти, доктора педагогічних наук, професора з учасниками проєкту, Світлана Петрівна розпочала обговорення питань організації інклюзивної освіти в університеті та особливостей провадження освітнього процесу здобувачів вищої освіти з особливими потребами науково-педагогічними працівниками вишу. Розвитку інклюзивного освітнього середовища в університеті сприятиме належне кадрове забезпечення та навчально-організаційний супровід, організація керівниками структурних підрозділів зустрічей науково-педагогічних і педагогічних працівників з фахівцями з інклюзивної освіти для формування в них професійної компетентності та фахової готовності до роботи зі здобувачами вищої освіти з особливими освітніми потребами тощо.
Навчально-методичний центр забезпечення якості освіти