22 квітня кафедра теорії та методик початкової освіти провела Всеукраїнський Е-вебінар «Театралізація як інструмент сучасного уроку в початковій школі». Мета Е-вебінару:
- розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів в умовах Нової української школи;
- вивчення й узагальнення педагогічного досвіду вчителів початкових класів;
- об’єднання випускників спеціальності «Початкова освіта» педагогічного факультету К-ПНУ;
- активність зі стейкхолдерами задля якісної підготовки сучасного вчителя початкових класів;
- створення онлайнового простору для успішної комунікації учасників освітнього процесу.
Цільова аудиторія:
- здобувачі вищої освіти спеціальності «Початкова освіта»;
- учителі початкових класів закладів загальної середньої освіти;
- науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти, усі охочі та ті, хто працює в галузі початкової і вищої освіти.
Відкрив Е-вебінар Віктор Лабунець, декан педагогічного факультету, доктор педагогічних наук, професор. Вітальне слово підготувала Наталія Гудима, завідувач кафедри теорії та методик початкової освіти, кандидат філологічних наук, доцент. Світлана Скутська, учитель початкових класів, учитель вищої категорії, «вчитель-методист» Полонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Хмельницької області, випускниця К-ПНУ, проаналізувала особливості театральної діяльності молодших школярів в освітньому процесі; виокремила лайфхаки для майбутніх учителів початкових класів із метою розвитку артистичних умінь молодших школярів. Оксана Романова, старший викладач кафедри теорії та методик дошкільної та початкової освіти ХОІППО, кандидат психологічних наук, випускниця педагогічного факультету К-ПНУ, тренер Нової української школи, розкрила питання профілактики синдрому професійного вигорання у педагогів початкової ланки навчання. Тетяна Борисова, доцент кафедри музичного мистецтва К-ПНУ, кандидат педагогічних наук, доцент, виокремила функції театрального мистецтва у формуванні особистості молодших школярів в умовах Нової української школи. В обговоренні взяли участь і науково-педагогічні працівники кафедри, і здобувачі вищої освіти. Упевнені, що окреслені методичні рекомендації та презентовані фрагменти освітньої діяльності є інструментом у підготовці здобувачів вищої освіти, майбутніх учителів початкових класів.
Наталія Гудима, завідувач кафедри теорії та методик початкової освіти