Нова українська школа – це школа для життя у ХХІ столітті. Основна ідея Нової школи полягає в тому, щоб перейти від школи знань до школи компетентностей, які враховують знання, уміння та ставлення, засновані на ціннісній платформі. НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами.
Реформу НУШ розраховано на роки, адже неможливо швидко змінити освітню традицію, що склалася в Україні протягом десятиліть. Концепція реформування української школи закладає докорінно нові підходи до освітнього процесу, пропонуючи педагогам переорієнтувати увагу на формування компетентностей учнів, відійшовши від традиційних методик простого передавання знань. Мета НУШ – виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини.
Діти мають розвиватися у здоровій та безпечній атмосфері. Проте в Україні сьогодні війна, тому важливе мобілізаційне завдання для педагогів – створити умови для продовження їх навчання та розвитку особистостей.
Найбільш оптимальна та безпечна форма організації освітнього процесу в умовах воєнного стану – дистанційна. Під час війни школа стає осередком, який дає змогу дітям отримувати не лише знання, але й психологічну підтримку, не втрачати відчуття приналежності до спільноти. Тому надзвичайно важливо гнучко підходити до організації роботи школи та налаштовувати освітній процес так, щоб він був комфортним і нетравмувальним для дітей та педагогів.
Пропонуємо Вашій увазі віртуальну виставку літератури «Нова українська школа – простір для освітніх можливостей», яку підготувала Тамара Сологуб, завідувач сектору читального залу педагогічного факультету. Віртуальна виставка містить далеко не повний перелік видань, які знаходяться у фонді читального залу педагогічного факультету.
Для детального ознайомлення з навчально-методичними посібниками НУШ запрошуємо всіх охочих завітати до книгозбірні педагогічного факультету К-ПНУ.
Тамара Сологуб, завідувач сектору читального залу педагогічного факультету